Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C5 I (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) (2001.03-2004.08) 115km » M 24 037 brembo
wybrany samochód: 
Citroën C5 I (dc_) 1.8 16v (dc6fzb, Dc6fze) (2001.03-2004.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 24 037 BREMBO

M 24 037 Pompa hamulcowa BREMBO
183.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

M 24 037

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyBENDIX
otwór Ø [mm]23,81
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8432509609637
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 24 037 BREMBO

numery OEM:
FORD      1011360
FORD      7141840
FORD      96AB2B507AE

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 24 037 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.