Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Iveco DAILY V Platforma / podwozie 29S13, 29L13, 29L13D, 35S13, 35C13D, 40C13 (2011.09-2014.02) 126km » M 28 018 brembo
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Platforma / Podwozie 29s13, 29l13, 29l13d, 35s13, 35c13d, 40c13 (2011.09-2014.02) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa M 28 018 BREMBO

M 28 018 Pompa hamulcowa BREMBO
499.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:1 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

M 28 018

dostawca:

BREMBO

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
System hamulcowyNISSIN
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
nr EAN8432509609842
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa M 28 018 BREMBO

numery OEM:
HONDA      46100SAAG01
HONDA      46100SAAG02
HONDA      46100SAAG51
HONDA      46100SAAG52
HONDA      46100SENH51

Zastosowanie Pompa hamulcowa M 28 018 BREMBO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.