
| Felga, liczba otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Przód pojazdu |
| Szerokość [mm] | 75 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Średnica kołnierza [mm] | 136 |
| Felga, liczba otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Przód pojazdu |
| Szerokość [mm] | 75 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS |
| Średnica kołnierza [mm] | 136 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łożyska koła H11051BTA BTA
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
402022560RS1, 40202-1KA0A, 40202-1KA0AS1, 40202-3PU0A, 40202-5SK0A, 40202-BA60A, 40202-BA60AS1, 40202-BR00A, 40202-JG000, 40202-JG000S1, 40202-JG01A, 40202-JG01AS1, 40202-JG01B, 40202-JG01BS1, 40202-JY00A, 40202-JY00AS1, 402022560R, 4104072
402022560RS1, 402022560R, 40202JY00A
| NISSAN | 40 20 225 60R S1 | |
| NISSAN | 40202-1KA0A | |
| NISSAN | 40202-1KA0A S1 | |
| NISSAN | 40202-3PU0A | |
| NISSAN | 40202-5SK0A | |
| NISSAN | 40202-BA60A | |
| NISSAN | 40202-BA60A S1 | |
| NISSAN | 40202-BR00A | |
| NISSAN | 40202-JG000 | |
| NISSAN | 40202-JG000 S1 | |
| NISSAN | 40202-JG01A | |
| NISSAN | 40202-JG01A S1 | |
| NISSAN | 40202-JG01B | |
| NISSAN | 40202-JG01B S1 | |
| NISSAN | 40202-JY00A | |
| NISSAN | 40202-JY00A S1 | |
| NISSAN | 402022560R | |
| NISSAN | 4104072 | |
| RENAULT | 40 20 225 60R S1 | |
| RENAULT | 402022560R | |
| RENAULT | 40202JY00A |
Zastosowanie Zestaw łożyska koła H11051BTA BTA w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.