
| Napięcie [V] | 11,5 |
| Technika połączeń | M4 / 2 Nm |
| Zbieżność stożka | 93 |
| Średnica [mm] | 5 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Długość całkowita [mm] | 147 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Natężenie prądu [A] | 15,5 |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Głębokość zabudowy [mm] | 35 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Długość opakowania [cm] | 18 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
| nr EAN | 5010874500150 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, SUPERMAX CH229 CHAMPION
| FORD | 1309471 | |
| FORD | 4612191 | |
| FORD | XS7U-6M090-BA | |
| FORD | XS7U-6M090-BB | |
| JAGUAR | 02JD61164 | |
| JAGUAR | C2S40053 | |
| FORD OTOSAN | 1C10 6M090 AA | |
| LAND ROVER | LR004377 |
Zastosowanie Świeca żarowa, SUPERMAX CH229 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.