
| Napięcie [V] | 5 |
| Technika połączeń | 4 mm PIN |
| Zbieżność stożka | 123 |
| Wymiar gwintu | M8x1,0 |
| Długość całkowita [mm] | 112 |
| Rozmiar klucza | 8 mm |
| Natężenie prądu [A] | 30 |
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Moment gnący [Nm] | 20 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 8 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 10 |
| Długość opakowania [cm] | 14,2 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,3 |
| nr EAN | 4044197802234 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa CH719 CHAMPION
| FIAT | 9683195280 | |
| FORD | 1682276 | |
| FORD | AV6Q6M090BA | |
| MAZDA | Y650-18-601 | |
| VOLVO | 30725678 |
Zastosowanie Świeca żarowa CH719 CHAMPION w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.