Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 5PK1125 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1125 CONTITECH

5PK1125 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (52 ocen)
numery handlowe:

5 PK 1123, 5 PK 1124, 5 PK 1125, 5 PK 1126, 5 PK 1127

numer części:

5PK1125

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,095
Ilość żeber 5
Długość [mm] 1125
nr EAN 4010858482220

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1125 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (5PK1125) pasuje do: AUDI A5, BMW 3 (E36), Z3 (E36), CITROEN XM, FIAT 500X, JEEP COMPASS, RENEGADE, LADA 110, 111, 112, KALINA, MITSUBISHI CARISMA, COLT IV 1.3-4.2 05.89-

Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1125 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

LADA

KALINA, PRIORA, GRANTA, LARGUS, LARGUS Skrzynia, KALINA II, VESTA

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1125 producenta CONTITECH

CITROËN

5750TA, 95006268

PEUGEOT

575089, 5750TA

MITSUBISHI

M616942, MB813251, MN813251

BMW

11281401159

OPEL

4408352, 4411717, 4449461, 91159962, 93160750, 93198634

RENAULT

7700108148, 7700109226, 8200206889, 8200786314

NISSAN

1172000QAB, 1172000QAJ, 1195000Q0E

AUDI

079903137AB

FIAT

55268261

numery OEM:
AUDI      079903137AB
BMW      11281401159
CITROËN      5750TA
CITROËN      95006268
DAIMLER      A0149977492
FIAT      55268261
MITSUBISHI      M616942
MITSUBISHI      MB813251
MITSUBISHI      MN813251
NISSAN      1172000QAB
NISSAN      1172000QAJ
NISSAN      1195000Q0E
OPEL      4408352
OPEL      4411717
OPEL      4449461
OPEL      91159962
OPEL      93160750
OPEL      93198634
PEUGEOT      575089
PEUGEOT      5750TA
RENAULT      7700108148
RENAULT      7700109226
RENAULT      8200206889
RENAULT      8200786314
VAUXHALL      91159962
VAUXHALL      93160750
VAUXHALL      93198634

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1125 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1125 CONTITECH:

Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Tomasz, Warszawa
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
Zbigniew, Kraśnik
2025-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Rzeszów
2023-08-21
 5/5
Taki sam jak na pierwszy montaż.
jan, Warszawa
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAFAŁ, ZĄBKI
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
Andrzej, Rzeszów
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
Paweł, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Łyszkowice
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Krzysztof, Szczecin
2025-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Justyna, Józefów
2020-07-02
 5/5
????
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojtek, Warszawa
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
RAfał, Koszalin
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Lubsko
2023-09-27
 5/5
Ok
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.