
| Długość [mm] | 220 |
| Szerokość [mm] | 129 |
| Wysokość [mm] | 154 |
| nr EAN | 5012759471814 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 144 |
| Wysokość [mm] | 0,5 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1229 |
| nr EAN | 4028977598616 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 129 |
| Długość całkowita [mm] | 170 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1229 |
| nr EAN | 4028977598838 |

| nr EAN | 4028977691645 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Średnica [mm] | 154 |
| Długość całkowita [mm] | 170 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1229 |
| nr EAN | 4028977691348 |

| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 4046001552274 |
Chcąc dowiedzieć się, jak działa konkretnie czujnik poziomu paliwa, warto zwrócić uwagę na jego konstrukcje i wykorzystywane elementy – należą do nich m.in. pływak, przewody, potencjometr. Pływak jak sama nazwa wskazuje, znajduje się w zbiorniku paliwa, dzięki czemu mierzy ilość płynu znajdującego się w baku i za pomocą przewodów, przekazuje niezbędne informacje do dalszej części układu i potencjometru. W praktyce jest to obecnie zaawansowany system, który z niezwykle wysoką dokładnością potrafi określić ilość paliwa znajdującego się w zbiorniku.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025