Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Saab » czujnik prędkości obrotowej i położenia Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do SAAB 9-3 (YS3F, E79, D79, D75)

wybierz typ samochodu SAAB 9-3 (YS3F, E79, D79, D75):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm]720
Liczba zestyków3
Głębokość zabudowy [mm] 28
Ciężar [kg] 0,022
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379052530
Głębokość zabudowy [mm] 28
Ciężar [kg] 0,022
Ilość połączeń 3
Średnica obudowy [mm] 20,7
nr EAN 8053379052547
Głębokość zabudowy [mm] 28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg] 0,022
Ilość połączeń 3
Średnica obudowy [mm] 20,7
nr EAN 8053379156436
Ciężar [kg] 0,068
Kolor czarny
Długość przewodu [mm] 720
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379053322
Opór [Ohm] 900
Ilość połączeń 2
Głębokość zabudowy [mm] 36
nr EAN 8053379149919
Długość przewodu [mm] 720
nr EAN 8012510095201
Długość czujnika pomiarowego [mm] 36,5
nr EAN 8012510008942
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy biały
nr EAN 8435050624739
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość [mm] 770
nr EAN 8435050634592
Długość [mm] 770
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 720
Ciężar [kg] 0,070
dla numeru OE 46481640
nr EAN 4027816283867
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 720
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300306408
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300306651
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079381789
dla numeru artykułu 550268
Ilość połączeń 2
Opór [Ohm] 900
Wysokość [mm] 36
Długość przewodu [mm] 720
nr EAN 5907558582130
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Długość przewodu [mm] 730
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326812757
Długość [mm] 770
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 720
Ciężar [kg] 0,070
nr EAN 4044688283863
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 3276422538125
Wyświetlanie od 1 do 24 (z 24 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.