
| nr EAN | 4047026301274 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759455395 |

| Rok prod. od | 199903 |
| TECDOC-Nr silnika | 20914 |
| TECDOC-Nr silnika | 19675 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 5012759469316 |

| Rok prod. od | 199903 |
| TECDOC-Nr silnika | 20914 |
| TECDOC-Nr silnika | 19675 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759518564 |

| Liczba zestyków | 2 |

| TECDOC-Nr silnika | 16345 |
| Kod silnika | K4M 708 |
| Ciężar [kg] | 0,058 |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053483 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059171 |

| TECDOC-Nr silnika | 11567 |
| Kod silnika | K4M708/K4M740/K4M742 |
| Kod silnika | K4M744/K4M748 |
| TECDOC-Nr silnika | 16345 |
| Kod silnika | K4M708/K4M740/K4M742 |
| Kod silnika | K4M744/K4M748 |
| TECDOC-Nr silnika | 18445 |
| Kod silnika | K4M708/K4M740/K4M742 |
| Kod silnika | K4M744/K4M748 |
| TECDOC-Nr silnika | 19674 |
| Kod silnika | K4M708/K4M740/K4M742 |
| Kod silnika | K4M744/K4M748 |
| TECDOC-Nr silnika | 20913 |
| Kod silnika | K4M708/K4M740/K4M742 |
| Kod silnika | K4M744/K4M748 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022504 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022511 |

| TECDOC-Nr silnika | 11567 |
| TECDOC-Nr silnika | 16345 |
| TECDOC-Nr silnika | 20913 |
| TECDOC-Nr silnika | 19674 |
| TECDOC-Nr silnika | 18445 |
| Długość [mm] | 232 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4027816349709 |

| Kod silnika | K4M708/K4M740 |
| Kod silnika | K4M742/K4M744 |
| Kod silnika | K4M748 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 82 00 468 645 |
| dla numeru OE | 82 00 647 554 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288513 |

| Kod silnika | K4M708/K4M740 |
| Kod silnika | K4M742/K4M744 |
| Kod silnika | K4M748 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-851 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288384 |

| Kod silnika | K4M743/K4M745 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-871 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288490 |

| TECDOC-Nr silnika | 16345 |
| TECDOC-Nr silnika | 11567 |
| Kolor | niebieski |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381321 |

| dla numeru artykułu | 550024 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 24 |
| nr EAN | 5901779819266 |

| dla numeru artykułu | 550537 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5901779818900 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| nr EAN | 8001063716732 |

| nr EAN | 8001063845135 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5907558585216 |

| Kod silnika | K4M744/K4M748 |
| Kod silnika | K4M740 |
| Kod silnika | K4M744 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558586091 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4040074169155 |

| Typ skrzyni biegów | DP0 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4040074512791 |





| Kolor | niebieski |
| Liczba zestyków | 2 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| TECDOC-Nr silnika | 11567 |
| TECDOC-Nr silnika | 16345 |
| TECDOC-Nr silnika | 20913 |
| TECDOC-Nr silnika | 19674 |
| TECDOC-Nr silnika | 18445 |
| Długość [mm] | 232 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4044688349705 |

| Rok prod. do | 200412 |
| Kod silnika | K4M.7.08,K4M.7.40 |
| Kod silnika | K4M.7.42,K4M.7.43 |
| Kod silnika | K4M.7.44,K4M.7.45 |
| Kod silnika | K4M.7.46,K4M.7.48 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540104 |

| Rok prod. do | 200103 |
| Kod silnika | K4M.7.48 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| nr EAN | 3276422540647 |

| Rok prod. do | 200412 |
| Kod silnika | K4M.7.08,K4M.7.36 |
| Kod silnika | K4M.7.40,K4M.7.42 |
| Kod silnika | K4M.7.43,K4M.7.44 |
| Kod silnika | K4M.7.45,K4M.7.46 |
| Kod silnika | K4M.7.48 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540708 |

| Rok prod. do | 200412 |
| Kod silnika | K4M.7.08,K4M.7.36 |
| Kod silnika | K4M.7.40,K4M.7.42 |
| Kod silnika | K4M.7.43,K4M.7.44 |
| Kod silnika | K4M.7.45,K4M.7.46 |
| Kod silnika | K4M.7.48 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423661358 |

| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4103590942180 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V (BB01, BB0H, BB0T, BB14, BB1D, BB1R, BB2KL, BB3G....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.6 16V (BB01, BB0H, BB0T, BB14, BB1D, BB1R, BB2KL, BB3G... produkowanego od 1998.09 do roku 2005.04
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 107 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault CLIO II (BB_, CB_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault CLIO II (BB_, CB_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 1998.09 do roku 2005.04, i mocy silnika 107 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025