
| TECDOC-Nr silnika | 26124 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047026301021 |

| TECDOC-Nr silnika | 26123 |
| Rok prod. do | 201612 |
| nr EAN | 4047026301274 |

| TECDOC-Nr silnika | 26123 |
| TECDOC-Nr silnika | 26124 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759455395 |

| TECDOC-Nr silnika | 26123 |
| TECDOC-Nr silnika | 26124 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 5012759469316 |

| kod | Blue Plug |
| kod | Plug 3,9,11 o'clock |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759518564 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759968611 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059171 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059188 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059928 |

| Kolor | czarny |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379062126 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156801 |

| TECDOC-Nr silnika | 26123 |
| Kod silnika | K4M838 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022504 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022511 |

| TECDOC-Nr silnika | 26123 |
| TECDOC-Nr silnika | 26124 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 8012510033647 |

| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050626405 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 225 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050637166 |

| TECDOC-Nr silnika | 26123 |
| Długość [mm] | 232 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4027816349709 |

| TECDOC-Nr silnika | 26124 |
| Długość [mm] | 72 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4027816446460 |

| Kod silnika | K4M838 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 82 00 468 645 |
| dla numeru OE | 82 00 647 554 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288513 |

| Kod silnika | K4M838 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-851 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288384 |

| Kod silnika | K4M839 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-871 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288490 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4082300775532 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| nr EAN | 8001063678337 |

| Kod silnika | 000026123 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5907558585216 |

| Kod silnika | K4M838 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558586091 |

| Kod silnika | K4M838 |
| Kod silnika | K4M839 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 5903364311117 |

| Kod silnika | K4M 839 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4010326812221 |


| Kolor | chromowy/czarny |
| Liczba zestyków | 2 |

| Kolor | niebieski |
| Liczba zestyków | 2 |

| Kolor | czarny |
| Liczba zestyków | 3 |

| TECDOC-Nr silnika | 26123 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| TECDOC-Nr silnika | 26123 |
| Długość [mm] | 232 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4044688349705 |

| Kod silnika | K4M838 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu |

| Kod silnika | K4M839 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Rok prod. do | 201509 |
| Kod silnika | K4M.8.38,K4M.8.39 |
| Kod silnika | K4M.8.64 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540104 |

| Rok prod. do | 201509 |
| Kod silnika | K4M.8.38,K4M.8.39 |
| Kod silnika | K4M.8.64 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 250 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276422540708 |

| Rok prod. do | 201509 |
| Kod silnika | K4M.8.38,K4M.8.39 |
| Kod silnika | K4M.8.64 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276423661358 |

| Kod silnika | K4M 838 |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4103590942180 |

| Kod silnika | K4M 838 |
| Kolor | chromowy / czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4103590952707 |

| Kod silnika | K4M 839 |
| Kod silnika | K4M 838 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4103590659293 |

| Kod silnika | K4M 838 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4103590908551 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault FLUENCE (L3_) 1.6 16V (L301, L30F, L30P, L30R).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault FLUENCE (L3_) 1.6 16V (L301, L30F, L30P, L30R) produkowanego od 2010.02
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 110 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault FLUENCE (L3_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujnik prędkości obrotowej i położenia do Renault FLUENCE (L3_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2010.02, i mocy silnika 110 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025