Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Seat » czujnik prędkości obrotowej i położenia Seat TOLEDO II (1M2)

czujnik prędkości obrotowej i położenia do SEAT TOLEDO II (1M2)

wybierz typ samochodu SEAT TOLEDO II (1M2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759987414
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,018
alternatywnie
Liczba zestyków2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Długość czujnika pomiarowego [mm] 23
nr EAN 8012510009253
Długość przewodu [mm] 345
Długość czujnika pomiarowego [mm] 24
nr EAN 8012510086384
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050625149
Ilość biegunów 3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 8435050626115
Długość [mm] 340
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,07
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 022 957 147
nr EAN 4027816398936
Wysokość [mm] 24
dla numeru artykułu 550361
Opór [Ohm] 950
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 310
nr EAN 5901779818856
Numer seryjny K8800170
nr EAN 5901159119856
nr EAN 5902659737427
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 900
Ciężar [kg] 0,08
nr EAN 3276422541491
Długość [mm] 59
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Wymagana ilość 1
Opór [Ohm] 850
Kolor czarny
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 2
Ilość połączeń 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Głębokość zabudowy [mm] 30,3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Ciężar [kg] 0,018
nr EAN 4046001319778
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej i położenia

Czujnik prędkości obrotowej wału korbowego i położenia wałka rozrządu

 

Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie. Jest to urządzenie, które mierzy ilość obrotów wału korbowego w silniku. Jest ono niezbędne do prawidłowej pracy silnika, ponieważ umożliwia kontrolę ilości paliwa, która jest wtryskiwana do cylindrów. Czujnik obrotów wału korbowego jest zazwyczaj zainstalowany na głowicy silnika. Składa się z czujnika Halla, który wykrywa zmiany pola magnetycznego wywołane przez obroty wału korbowego. Informacje, które są przekazywane przez czujnik, są wykorzystywane przez system komputerowy w celu określenia ilości paliwa, które powinno być wtryskiwane do cylindrów.

Czujnik obrotów wału korbowego jest bardzo ważnym elementem, ponieważ odpowiada za odpowiednią ilość paliwa w silniku. Jeśli czujnik nie działa prawidłowo, może to spowodować problemy z pracą silnika, takie jak nierówna praca, obniżone osiągi lub nawet awarię. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik obrotów wału korbowego i wymieniać go, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czujnik obrotów wału korbowego jest ważnym elementem w samochodzie, który ma zapewnić jego prawidłową pracę. Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać czujnik i wymieniać go, jeśli jest to konieczne.

C
zujnik wałka rozrządu to ważny element systemu zapłonowego w samochodzie. Jego zadaniem jest monitorowanie położenia wałka rozrządu w silniku, aby zapewnić, że zapłon jest wykonywany w odpowiednim momencie. Czujnik wałka rozrządu jest zazwyczaj umieszczony w kole zamachowym silnika lub w kole magnesowym. Składa się z czujnika magnetycznego, który reaguje na zmiany pola magnetycznego wytwarzanego przez magnesy umieszczone na wałku rozrządu.

Czujnik wysyła sygnał elektryczny do sterownika silnika, który wykorzystuje informacje do sterowania zapłonem. Kiedy czujnik wałka rozrządu ulega awarii, sygnał elektryczny nie jest wysyłany do sterownika silnika, co może skutkować nieprawidłowym zapłonem i zmniejszeniem wydajności silnika. Oznaki uszkodzenia czujnika wałka rozrządu to m.in. nierówna praca silnika, spadek mocy, dymienie z wydechu, szarpanie podczas jazdy i niskie ciśnienie oleju. Aby naprawić uszkodzony czujnik wałka rozrządu, należy wymienić go na nowy. Należy zwrócić szczególną uwagę na dokładne dopasowanie czujnika do silnika, aby zapewnić prawidłową pracę. Następnie należy skalibrować czujnik, aby zapewnić prawidłowe działanie. Czujnik wałka rozrządu jest ważnym elementem systemu zapłonowego w samochodzie. Jego regularna konserwacja i wymiana na czas są kluczem do prawidłowej pracy silnika.