Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ hamulcowy Opel OMEGA B (V94) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Opel OMEGA B (V94)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do OPEL OMEGA B (V94)

wybierz typ samochodu OPEL OMEGA B (V94):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 610
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki niebieski
nr EAN 8717109591057
Długość [mm] 1000
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Kolor wtyczki niebieski
nr EAN 8717109574142
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 1070
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
nr EAN 4047024938199
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 535
nr EAN 5012759460115
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 930
nr EAN 5012759460214
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 992
nr EAN 5012759461150
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 600
nr EAN 5012759461167
Długość [mm] 1070
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Kolor czarny
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,062
nr EAN 4027816315339
Numer seryjny K9412568
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5901159267892
Numer seryjny K9412570
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901159267908
Numer seryjny K9412575
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5901159267915
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 945
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5907558582376
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 607
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5907558582369
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 550
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 5907558582383
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 1030
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 5907558582390
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Wymagana ilość 2
Długość przewodu [mm] 1030
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074549520
Długość przewodu [mm] 535
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 4031185266970
Długość przewodu [mm] 535
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
nr EAN 4031185267007
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z tyłu
Długość [mm] 970
Ciężar [kg] 0,10
Kolor niebieski
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 600
Ciężar [kg] 0,08
Kolor niebieski
Tryb pracy elektryczny
Kształt obudowy wtyczki okrągły
Długość [mm] 1070
Ilość połączeń 2
Kolor niebieski
Kolor czarny
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,062
nr EAN 4044688558886
Wyświetlanie od 1 do 21 (z 21 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.