
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| nr EAN | 8435050604090 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387603 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387436 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759376928 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 689604101803 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M14*1.25 |
| Rozmiar klucza | 24MM |
| nr EAN | 5012759989685 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018378 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Masa [g] | 91 |
| nr EAN | 8717613027431 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027125 |

| Wymiar gwintu | M14x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Temperatura ostrzegawcza [°c] | 120 |
| nr EAN | 8012510041659 |

| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 102 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,261 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,958 |
| nr EAN | 8012510076309 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022535 |

| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Opór [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 8435050622032 |

| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050622063 |

| Punkt włączania [°C] | 120 |
| nr EAN | 8435050604472 |

| Kolor obudowy | naturalny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050603987 |

| Sonda lambda | nieogrzewany |
| Długość [mm] | 230 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77001 |
| nr EAN | 8435050618363 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 21 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 100 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 4 |

| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300275117 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-651 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300284645 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 6PU 009 163-641 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300284669 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407884 |

| Numer seryjny | K8805040 |
| nr EAN | 5901159153751 |

| Opór [Ohm] | 4,5 |
| Ilość przewodów | 3 |
| Długość [mm] | 375 |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 375 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063903675 |

| nr EAN | 8001063793184 |

| nr EAN | 8001063862378 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 5907558548105 |

| nr EAN | 5907558575538 |

| Długość przewodu [mm] | 280 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558574029 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| nr EAN | 5907558524581 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów bez ABS |
| nr EAN | 5907558524604 |

| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 5907558577907 |

| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659723826 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | biały |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| dla numeru OE | 77 00 869 343 |
| dla numeru OE | 3345511 |
| dla numeru OE | 4401810 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciśnienie od [kPa] | 15 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 900 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 240 |
| dla numeru OE | 77 00 739 792 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 121 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 100 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| nr EAN | 4040074261637 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 1,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074471265 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Długość [mm] | 180 |
| nr EAN | 087295101582 |

| Liczba przewodów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295931110 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 102,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326924771 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048063830 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar netto [g] | 40 |
| nr EAN | 5902048062055 |

Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025