
| Długość [mm] | 950 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| nr EAN | 8717109515053 |

| Długość [mm] | 710 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| nr EAN | 8717109522952 |

| Długość [mm] | 950 |
| Długość przewodu [mm] | 830 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633480109 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 076 |
| nr EAN | 5050063200386 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 1400 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047023450234 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 910 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047023450241 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 572 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025240178 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 502 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025240185 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464915 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500439 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759979396 |

| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759972847 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 889 |
| nr EAN | 5012759987186 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759987827 |

| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 740 |
| nr EAN | 5012759998618 |

| nr EAN | 5012759992333 |


| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379031214 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379340835 |

| Ilość połączeń | 6 |
| nr EAN | 8053379164141 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080580 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 27,9 |
| nr EAN | 8012510035504 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617403 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050626566 |

| Długość [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77005 |
| nr EAN | 8435050637708 |

| Długość [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77005 |
| nr EAN | 8435050637715 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050637029 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8435050635902 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050640616 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050645017 |

| Długość [mm] | 1100 |
| nr EAN | 8435050656297 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 076 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816293446 |

| Długość [mm] | 28,2 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Strona zabudowy | Strona wylotowa |
| Strona zabudowy | Strona doprowadzająca |
| Ciężar [kg] | 0,027 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816237990 |

| Długość [mm] | 87 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816261155 |

| Długość [mm] | 49 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 13 62 7 633 958 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816343820 |

| Ilość połączeń | 6 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Ciężar [kg] | 0,080 |
| nr EAN | 4027816369219 |

| Długość [mm] | 950 |
| Długość [mm] | 1005 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 4027816392774 |

| Długość [mm] | 673 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 4027816392781 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 535 |
| Długość przewodu [mm] | 435 |
| Ciężar [kg] | 0,086 |
| nr EAN | 4054224081327 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 13 62 7 525 015 |
| nr EAN | 4054224750797 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 30 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 120 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 141 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 30 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 120 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 145 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300294118 |

| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300323542 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300323559 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300547184 |

| nr EAN | 4082300575088 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość całkowita [mm] | 710 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| nr EAN | 4082300763898 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | kość słoniowa |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Kształt rękojeści | okrągły |
| nr EAN | 4082300785319 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025