
| Długość [mm] | 790 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109515244 |

| nr EAN | 3165142953458 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143342039 |

| Długość przewodu [mm] | 420 |
| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-959 |
| nr EAN | 5012759465905 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
| nr EAN | 5012759464779 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 733 |
| nr EAN | 5012759511916 |

| nr EAN | 5012759962930 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379027170 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054671 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 73 |
| nr EAN | 8053379060832 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379061051 |

| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054688 |

| Długość przewodu [mm] | 490 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Opór [Ohm] | 980 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 35 |
| nr EAN | 8053379055302 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056231 |

| Opór [Ohm] | 920 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 8053379911349 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 73 |
| nr EAN | 8053379060849 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379125791 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379330782 |

| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510009888 |

| Wymiar gwintu | 1/8-27NPT |
| Rozmiar klucza | 13 |
| nr EAN | 8012510040126 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510078563 |

| Ciśnienie od [kPa] | 12 |
| ciśnienie do [kPa] | 308 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008027 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| nr EAN | 8435050622247 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 25000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 290000 |
| nr EAN | 8435050634974 |

| Długość [mm] | 36,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 9,7 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| dla numeru OE | 13 42 561 |
| nr EAN | 4027816016519 |

| Szerokość [mm] | 82,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 137,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 39,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 110 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,834 |
| dla numeru OE | 03 26 195 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816039693 |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816283812 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816018407 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 33 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 110 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 137 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Zakres temperatury do [°C] | 250 |
| Opór [Ohm] | 5000 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300096361 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 495 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300144161 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 7,4 |
| nie dla wariantu wyposażenia | 4mm |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Opór [Ohm] | 294 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | jasnoniebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | biały |
| Kolor | niebieski |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Zakres temperatury [°C] | 25 |
| Zakres temperatury [°C] | 80 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300203431 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kolor obudowy | srebrny |
| Kształt | cylindryczny |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym |
| nr EAN | 4082300809886 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381208 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389976 |

| Opór [Ohm] | 980 |
| Wysokość [mm] | 35 |
| dla numeru artykułu | 550192 |
| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 490 |
| nr EAN | 5901779819020 |

| Opór [Ohm] | 950 |
| Wysokość [mm] | 34,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru artykułu | 550327 |
| nr EAN | 5901779819181 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508696 |

| Długość [mm] | 36,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 8,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 9,7 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Materiał | mosiądz |
| Punkt włączania [°C] | 120 |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| nr EAN | 5907558548082 |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548143 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5907558580655 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
| nr EAN | 5907558570809 |

| nr EAN | 5907558581546 |

| Szerokość [mm] | 82,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 137,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 39,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 110 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 1,834 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 5907558524574 |

| nr EAN | 5907558558852 |

| nr EAN | 5907558562354 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5901619568217 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 733 |
| nr EAN | 5902659725837 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025