
| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 136 |
| Wysokość 1 [mm] | 76 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Ciężar [kg] | 4,56 |
| nr EAN | 8717109658064 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Długość [mm] | 43 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109500592 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Długość [mm] | 43 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109500608 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Długość [mm] | 1220 |
| Długość całkowita [mm] | 1840 |
| Dostępne MAPP-Code |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Rok prod. od | 199512 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 1870 |
| nr EAN | 5012759474204 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rok prod. od | 199512 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759493915 |

| Rok prod. od | 199512 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759536391 |

| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379026951 |

| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510041284 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050603956 |

| Typ skrzyni biegów | AW50-42 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 180 |
| Opór [Ohm] | 430 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050623817 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 30000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 245000 |
| nr EAN | 8435050634929 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300144543 |

| Rok prod. od | 1995.12 |
| Napięcie [V] | 5 |
| Liczba zestyków | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 26000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |

| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389631 |

| Numer seryjny | K9416320 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 5901159268622 |

| Kod silnika | D5252T |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547917 |

| Kod silnika | D5252T |
| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| Kod silnika | D5252T |
| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| Ciśnienie od [kPa] | 26 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,27 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 5907558580471 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1866 |
| Długość przewodu [mm] | 1251 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 45,2 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 5903766321967 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 135 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 105 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074113523 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 135 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 105 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074128893 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | biały |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074333228 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 135,7 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| Ilość zębów, pierścień ABS | 48 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko kulkowe |
| nr EAN | 4040074540114 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 1150 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074132500 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 1100 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość przewodu [mm] | 1220 |
| Długość przewodu [mm] | 1840 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074182345 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Typ skrzyni biegów | AW50-42 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326815192 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Długość [mm] | 1230 |
| Ciężar [kg] | 0,34 |
| Kolor | żółty |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj wtyczki | męski |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| dla numeru OE | 13 62 2 244 674 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Kolor | biały |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,0338 |
| nr EAN | 4046001295652 |

| TECDOC-Nr silnika | 5145 |
| Wymiar gwintu | M14x1.5 |
| nr EAN | 3531650022106 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki do Volvo 850 (854) 2.5 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volvo 850 (854) 2.5 TDI produkowanego od 1995.08 do roku 1996.12
Jeżeli twój Volvo dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki do Volvo 850 (854)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki do Volvo 850 (854) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volvo z rocznika od 1995.08 do roku 1996.12, i mocy silnika 140 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025