
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |


| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475101037 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759464885 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 5012759503515 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Głębokość zabudowy [mm] | 62 |
| Ilość otworów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379148509 |

| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 54 |

| TECDOC-Nr silnika | 17081 |
| TECDOC-Nr silnika | 17985 |
| TECDOC-Nr silnika | 17986 |
| TECDOC-Nr silnika | 18134 |
| TECDOC-Nr silnika | 18468 |
| TECDOC-Nr silnika | 18469 |
| TECDOC-Nr silnika | 18912 |
| TECDOC-Nr silnika | 17081 |
| TECDOC-Nr silnika | 17985 |
| TECDOC-Nr silnika | 17986 |
| TECDOC-Nr silnika | 18134 |
| TECDOC-Nr silnika | 18468 |
| TECDOC-Nr silnika | 18469 |
| TECDOC-Nr silnika | 18912 |
| TECDOC-Nr silnika | 17081 |
| TECDOC-Nr silnika | 17985 |
| TECDOC-Nr silnika | 17986 |
| TECDOC-Nr silnika | 18134 |
| TECDOC-Nr silnika | 18468 |
| TECDOC-Nr silnika | 18469 |
| TECDOC-Nr silnika | 18912 |
| TECDOC-Nr silnika | 17081 |
| TECDOC-Nr silnika | 17985 |
| TECDOC-Nr silnika | 17986 |
| TECDOC-Nr silnika | 18134 |
| TECDOC-Nr silnika | 18468 |
| TECDOC-Nr silnika | 18469 |
| TECDOC-Nr silnika | 18912 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 17081 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 17985 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 17986 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 18134 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 18468 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 18469 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 18912 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 17081 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 17985 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 17986 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 18134 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 18468 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 18469 |
| Strona zabudowy | na dole |
| TECDOC-Nr silnika | 18912 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| Kod silnika | BLX |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050622155 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| TECDOC-Nr silnika | 17081 |
| TECDOC-Nr silnika | 18134 |
| TECDOC-Nr silnika | 17986 |
| TECDOC-Nr silnika | 17985 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| nr EAN | 4027816347699 |

| Długość [mm] | 255 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 06A 906 433 K |
| nr EAN | 4027816398677 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300306668 |

| dla numeru artykułu | 550232 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| nr EAN | 5901779819426 |

| Numer seryjny | K9000004 |
| nr EAN | 5901159275675 |

| TECDOC-Nr silnika | 17985 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548266 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
| nr EAN | 5901619528525 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5901619568200 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Wysokość [mm] | 83 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
| dla numeru OE | 1J0 907 660 F |
| dla numeru OE | 948 606 140 00 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 900 |

| Strona zabudowy | z tyłu po prawej |
| System zamykania | z systemem zamka centralnego |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 850 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Długość przewodu [mm] | 180 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074604724 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia automatyczna 4-biegowa |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074321027 |

| Masa [g] | 13 |
| nr EAN | 8051267607800 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 205 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Tryb pracy | elektryczny |


| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,23 |
| Ilość biegunów | 9 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| 3 lata gwarancji | |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| Długość [mm] | 36 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| Liczba zestyków | 2 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |

| dla numeru OE | 1J0 907 660 C |

| Kod silnika | AXW,BLR,BLX,BLY,BVX |
| Kod silnika | BVY,BVZ |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 3276422540517 |

| Długość [mm] | 36 |
| Szerokość [mm] | 17 |
| Wysokość [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4046001424342 |

| Rok modelowy do | 2006 |
| Rok modelowy do | 2006 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4046001272844 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| alternatywnie | |
| Wymagana ilość | 1 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Ciężar [kg] | 0,10016 |
| nr EAN | 4046001666513 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
| nr EAN | 3531650022342 |

Przeglądasz części samochodowe z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Volkswagen GOLF V (1K1) 2.0 FSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF V (1K1) 2.0 FSI produkowanego od 2004.01 do roku 2008.11
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii czujniki, włącznik (nadajnik) do Volkswagen GOLF V (1K1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na czujniki, włącznik (nadajnik) do Volkswagen GOLF V (1K1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2004.01 do roku 2008.11, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025