Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Lancia » hamulce tarczowe Lancia DELTA I (831_) » klocki hamulcowe Lancia DELTA I (831_)

klocki hamulcowe do LANCIA DELTA I (831_)

wybierz typ samochodu LANCIA DELTA I (831_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 58,9
Długość [mm] 129,9
Grubość [mm] 19
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427188129
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 21107
Grubość [mm] 12
Szerokość [mm] 108,8
Wysokość [mm] 48
System hamulcowy Bosch
nr EAN 4047024022850
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 20961
Grubość [mm] 15
Szerokość [mm] 87,4
Wysokość [mm] 53
Liczba śrub 4
Liczba piór 4
nr EAN 4047025361859
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 21147
Grubość [mm] 19
Szerokość [mm] 130,1
Wysokość [mm] 58,7
nr EAN 4047026129076
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Bendix
Grubość [mm] 12
Numer WVA 21107
Szerokość [mm] 109
Wysokość [mm] 48
nr EAN 8020584051023
Numer WVA 21147
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23168
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Grubość [mm] 19
System hamulcowy Lucas
Szerokość [mm] 130
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Wysokość [mm] 59
nr EAN 8020584051368
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 109,8
Wysokość [mm] 69,3
Grubość [mm] 15
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Brembo
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Bendix
Długość [mm] 108,8
Wysokość [mm] 47
Grubość [mm] 12
Ciężar [kg] 0,83
nr EAN 8427975001061
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Girling
Oznaczenie kontrolne E990R-01112/558
Długość [mm] 110
Wysokość [mm] 58,5
Grubość [mm] 19
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 185
Ciężar [kg] 1,445
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 8427975006943
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Girling
Oznaczenie kontrolne E190R-01022/007
Długość [mm] 129,9
Wysokość [mm] 58,9
Grubość [mm] 19
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 435
Ciężar [kg] 1,71
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
nr EAN 8427975006981
ALFA ROMEO 164 (164) 06/87-09/98 - LANCIA DELTA II (836) 06/93-08/99, DELTA I (831AB0) 11/86-12/92
ze stykiem zużycia
oś przednia
Grubość [mm] : 19
Długość [mm] : 129,9
Wysokość [mm] : 58,9
Ciężar [kg] : 1,53
Ilość wskaźników zużycia okładzin : 2
System hamulcowy : TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] : 435
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 21147193
Numer dostawcy: 12-441
Kod GTU: GTU_07
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Wysokość [mm] 47
Długość [mm] 108,8
Grubość [mm] 12
nr EAN 3322936403609
cena brutto:
175.00 zł
 Kup
Ograniczenia producenta TRW
Długość [mm] 129,9
Wysokość [mm] 58,9
Grubość [mm] 19,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 435
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/359
nr EAN 3322936404835
Ograniczenia producenta BREMBO
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01107/517
Wysokość [mm] 69,3
Długość [mm] 109,7
Grubość [mm] 17
Układ hamulcowy nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych
Układ hamulcowy tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 185
nr EAN 3322936411918
Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy TRW
Szerokość [mm] 87,2
Wysokość [mm] 52,9
Grubość [mm] 15
Numer WVA 20960
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez podkładki wytłumiającej
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Ciężar [kg] 0,8
nr EAN 3276423011801
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: