Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » sterowanie silnikiem Fiat DUCATO Autobus (250_) » koło pasowe Fiat DUCATO Autobus (250_)

koło pasowe do FIAT DUCATO Autobus (250_)

wybierz typ samochodu FIAT DUCATO Autobus (250_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 6
Ciężar [kg] 2,370
Parametr 7PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 3358960344052
Ø koła pasowego [mm] 145,0
Wysokość 1 [mm] 46,0
Ciężar [kg] 2,5
nr EAN 8021787538359
Ø koła pasowego [mm] 165,0
Wysokość 1 [mm] 54,5
Ciężar [kg] 2,7
nr EAN 8021787005233
Szerokość [mm] 45,5
Średnica wewnętrzna [mm] 32,0
średnica zewnętrzna [mm] 144,0
Materiał Odlew staliwny
Ciężar [kg] 2,37
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
dla numeru OE 504078435
nr EAN 4027816301714
Szerokość [mm] 54,0
Średnica wewnętrzna [mm] 31,0
średnica zewnętrzna [mm] 165,0
Ciężar [kg] 2,93
Ilość żeber 9
Parametr 4PK + 7PK
dla numeru OE 504076697 S1
nr EAN 4027816338154
Ilość żeber 7
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 140
Ilość żeber 2 4
Średnica 1 [mm] 160
nr EAN 8435398501150
Ilość żeber 7
Średnica wewnętrzna [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 140,3
nr EAN 8435398502225
Ø koła pasowego [mm] 165,0
Wysokość 1 [mm] 54,5
Ciężar [kg] 2,7
nr EAN 5901619569153
Średnica [mm] 160
nr EAN 7316575493431
Ilość żeber 7
Masa [g] 3105
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 165
Szerokość 1 [mm] 54,5
Ilość żeber 2 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521416057
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.