
| TECDOC-Nr silnika | 28614 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 37 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Kształt | Oring |
| nr EAN | 4041248861721 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Grubość [mm] | 1,8 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 4044688339607 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
| nr EAN | 8427769032080 |

| TECDOC-Nr silnika | 28614 |
| nr EAN | 8427769172694 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Długość [mm] | 17 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 10 |
| Jakość/Klasa | 8.8 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 20,4 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 0311.29 S1 |
| nr EAN | 5050063158007 |

| Długość [mm] | 18 |
| Wymiar gwintu | M 10 x 1,25 x 12,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358962201162 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 10,20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,5 |
| Materiał | Miedź |
| Grubość [mm] | 2 |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960330376 |

| TECDOC-Nr silnika | 28614 |
| Długość [mm] | 24 |
| Wymiar gwintu | M36 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960737854 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21 |
| Grubość [mm] | 2,1 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Wymiar gwintu | M 10x1,25x13 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | 877.930 |

| TECDOC-Nr silnika | 28614 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z klamrą |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 10x1,25x13 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Rozmiar klucza | 21 mm |

| TECDOC-Nr silnika | 28614 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 37 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Kształt | Oring |
| nr EAN | 4041248861721 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Grubość [mm] | 1,8 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| dla numeru OE | 0313.40 |
| nr EAN | 4027816339601 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Długość [mm] | 17 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Jakość/Klasa | 8.8 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| dla numeru OE | 0311.29 |
| nr EAN | 4027816364313 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Długość [mm] | 17 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 10 |
| Jakość/Klasa | 8.8 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 20,4 |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| dla numeru OE | 0311.29 S1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816382188 |

| TECDOC-Nr silnika | 28614 |
| Długość [mm] | 22,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 31,0 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224065662 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Grubość [mm] | 1,8 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 4044688339607 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Długość [mm] | 17 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Jakość/Klasa | 8.8 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Materiał | Stal |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| nr EAN | 4044688364319 |

| TECDOC-Nr silnika | 28614 |
| Długość [mm] | 22,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 31,0 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054228065668 |

| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| ID skrzyni biegów | MC |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| ID skrzyni biegów | ML6CL |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| ID skrzyni biegów | MC |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| ID skrzyni biegów | ML6C |
| ID skrzyni biegów | ML6CL |
| Materiał | Miedź |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Kształt | Wersja C |

| Materiał | Guma / metal |
| Materiał uszczelnienia wargowego | Guma |

| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| ID skrzyni biegów | MC |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| ID skrzyni biegów | ML6CL |
| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| ID skrzyni biegów | MC |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| ID skrzyni biegów | ML6C |
| ID skrzyni biegów | ML6CL |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
| Wymiar gwintu | M 16 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |

| kod | DW10CTED4(DTR) / RH0 |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość [mm] | 12,5 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |

| kod | DW10FD / AH01 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |

| kod | DW10FD / AH01 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Grubość [mm] | 3,5 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Rozmiar klucza | 8 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny czworokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
| nr EAN | 4046001495625 |

| TECDOC-Nr silnika | 25633 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 10,2 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 4046001649011 |

Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy do Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot 5008 (0U_, 0E_) 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 produkowanego od 2009.06 do roku 2017.03
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Peugeot 5008 (0U_, 0E_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Peugeot 5008 (0U_, 0E_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2009.06 do roku 2017.03, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025