Długość [mm] | 286 |
Szerokość [mm] | 41 |
Wysokość [mm] | 41 |
nr EAN | 5012759504482 |
Długość [mm] | 202 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,81 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4054224007754 |
Długość [mm] | 265,5 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Ciężar [kg] | 0,76 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4054224062128 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 4047437412521 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
nr EAN | 4047437413245 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Długość [mm] | 270 |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
nr EAN | 4040074198933 |
Długość [mm] | 268,5 |
Ciężar [kg] | 0,780 |
Wymagana ilość | 2 |
Wymiar gwintu | M16x1,5/M16x1,5 |
Rodzaj gwintu przegub osiowy | z bieżnikiem prawostronnym |
Długość opakowania [cm] | 31 |
Szerokość opakowania [cm] | 8 |
Wysokość opakowania [cm] | 4 |
nr EAN | 5412096535994 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Średnica 1 [mm] | 42 |
Kształt | ustawiony pod kątem |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Długość 1 [mm] | 176,5 |
Długość 2 [mm] | 39 |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M14X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 21,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 13 |
Wysokość opakowania [cm] | 6 |
nr EAN | 4044197961405 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16X1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16X1.5 |
Długość opakowania [cm] | 31,5 |
Szerokość opakowania [cm] | 5 |
Wysokość opakowania [cm] | 5 |
nr EAN | 4044197018000 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Wymiar gwintu | MM14x1,5R |
Rozmiar gwintu 1 | MM14x1,5R |
Długość przegub osiowy [mm] | 269 |
Tylko w połączeniu z | NUT |
nr EAN | 5413978244485 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Zbieżność stożka | JA |
Długość [mm] | 176 |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 21,5 |
Rozmiar gwintu 1 | MM14x1,5R |
nr EAN | 5413978244478 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Długość [mm] | 234 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | JTE1192 |
nr EAN | 3322937949229 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami |
Długość [mm] | 234 |
Wymiar gwintu | M14x1,5 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M14x1,5 |
parzyste numery artykułów | JTE1191 |
nr EAN | 3322937949236 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025