Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » końcówki drążków kierowniczych Ford MONDEO I Turnier (BNP)

końcówki drążków kierowniczych do FORD MONDEO I Turnier (BNP)

wybierz typ samochodu FORD MONDEO I Turnier (BNP):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 343,3
Rozmiar gwintu 1 MM16X1.5 RHT
Rozmiar gwintu 2 MM14X1.5 RHT
nr EAN 8717109325614
Strona zabudowy z prawej
parzyste numery artykułów 49399916
nr EAN 3358960643056
Długość [mm] 352
Szerokość [mm] 36
Wysokość [mm] 36
nr EAN 5012759060155
Długość [mm] 350
Szerokość [mm] 37
Wysokość [mm] 37
nr EAN 5012759060162
Długość [mm] 111
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 68
nr EAN 5012759851241
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M14x1,5
Długość przegub osiowy [mm] 342
nr EAN 4014870438616
parzyste numery artykułów 07973
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,312
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816079545
parzyste numery artykułów 07954
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,312
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816079736
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Wymiar gwintu M10x1
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
parzyste numery artykułów 17787 02
nr EAN 5907558560251
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 339
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
nr EAN 5907558552942
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 340
nr EAN 5907558552959
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 339
Rozmiar gwintu 1 M14x1,5
Rozmiar gwintu 2 M16x1,5
nr EAN 4040074177211
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 14,6
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 92
Długość 2 [mm] 20
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874759657
Rozmiar gwintu 1 16x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość [mm] 340
nr EAN 5703858463298
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy z obu stron
Rozmiar felgi [cal] 14
Długość [mm] 352
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,50 RHT M
nr EAN 4031185920353
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy wewnątrz
Długość [mm] 348,7
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,50 RHT M
nr EAN 4031185920865
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1
Długość [mm] 92
Ciężar [kg] 0,33
nr EAN 8435130303493
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny 1 [mm] M16x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1
Długość [mm] 92
Ciężar [kg] 0,33
nr EAN 8435130303509
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M16x1,5
Długość [mm] 338
Ciężar [kg] 0,71
nr EAN 8435130308641
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. 1 [mm] M14x1,5
Gwint zewn. 2 [mm] M16x1,5
Długość [mm] 339
Ciężar [kg] 0,74
nr EAN 8435130308689
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 332
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978114030
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu MM14X1,5R
Rozmiar gwintu 1 MM16X1,5R
Długość przegub osiowy [mm] 345
Tylko w połączeniu z NUT
nr EAN 5413978114047
parzyste numery artykułów 50 71 0015
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,312
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688507938
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.