Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » układ kierowniczy Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A)

końcówki drążków kierowniczych do MITSUBISHI LANCER VII (CS_A, CT_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI LANCER VII (CS_A, CT_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu MM17X1,5 RHT
Wymiar stożka [mm] 14,5
Długość [mm] 269
nr EAN 8717109324068
Długość [mm] 100
Grubość [mm] 70,0
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M8 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,390
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 4422A002
nr EAN 5050063487688
Strona zabudowy Oś przednia
Gwint wewnętrzny [mm] M14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 3358960655745
Długość [mm] 99
Szerokość [mm] 38
Wysokość [mm] 72
nr EAN 5012759465035
Długość [mm] 100
Grubość [mm] 70,0
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M8 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816413196
Długość [mm] 310
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M16 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,604
nr EAN 4027816413349
Ciężar [kg] 0,305
Wymagana ilość 2
Gwint wewnętrzny [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096365454
Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 15
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 80
Rozmiar gwintu 1 M12X1.25
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874756540
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 328,5
Średnica 1 [mm] 15,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197492053
Wymiar gwintu M10x1,25/M14x1,5
Długość [mm] 76,5
nr EAN 5703858828936
Ciężar netto [g] 342
nr EAN 5908281455715
Długość [mm] 100
Grubość [mm] 70,0
Gwint wewnętrzny [mm] M12 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M8 x 1,25
Rozmiar klucza 17
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688413192
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.