
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,501 |
| dla numeru OE | 31 30 6 850 031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4054224742587 |

| Materiał | Guma / metal |
| Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z lewej strony |
| Lokalizacja w aucie | Oś przednia, z prawej |
| Ciężar [kg] | 0,539 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | Bez łożyska kulkowego |
| Artykuł oraz informacja uzupełniająca | Z materiałami dodatkowymi |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 4047437360365 |

| Grubość [mm] | 47,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| Wysokość [mm] | 47 |
| Materiał | Aluminium |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,49 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przegubów kulowych |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| Jednostka ilości | Sztuka |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| nr EAN | 4040074216941 |

| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Materiał | Aluminium |
| Masa [g] | 521 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Grubość [mm] | 47 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| nr EAN | 8041211507249 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 4013872734016 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,501 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4054228742583 |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025