Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » mocowanie amortyzatora Nissan PRIMERA Traveller (WP11)

mocowanie amortyzatora do NISSAN PRIMERA Traveller (WP11)

wybierz typ samochodu NISSAN PRIMERA Traveller (WP11):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
50.00 zł
 Kup
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427303614
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
Ciężar netto [g] 922
nr EAN 5908281452370
Indeks: OYO 70A1007-OYO
Marka: OYODO
Grupa towarowa TecDoc: Łożysko amortyzatora
Nazwa: MOCOWANIE AMORTYZATORA NISSAN
Opis: PRIMERA P11E, WP11E 1996.06-> TYLNE GÓRNE
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 553202F000
Numer dostawcy: 70A1007-OYO
Parametry:oś tylna z obu stron
Strona zabudowy Oś tylna góra
Wymagana ilość 2
nr EAN 5908229922163
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.