
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,38 |
| Wymagana ilość | 2 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 80001642 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| nr EAN | 3358960111739 |

| nr EAN | 4014870506742 |

| nr EAN | 4014870399245 |

| Długość [mm] | 136 |
| Szerokość [mm] | 109,0 |
| Grubość [mm] | 40,0 |
| Wysokość [mm] | 40 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| dla numeru OE | 03 44 519 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4027816081760 |

| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,8 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
| dla numeru OE | 03 44 519 S3 |
| nr EAN | 4027816171867 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 4909500428412 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| alternatywny zestaw naprawczy | 29837 01 |
| nr EAN | 4047437092167 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 4047437103603 |

| nr EAN | 5900427310612 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Rodzaj łożyskowania | wykonanie miękkie |
| nr EAN | 5900427310629 |

| Grubość [mm] | 26,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 130,0 |
| Materiał | Metal |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,39 |
| nr EAN | 5907558571622 |

| Grubość [mm] | 120,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 79,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 114,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | oś przednia, na górze |
| Ciężar [kg] | 0,322 |
| nr EAN | 5901619501245 |

| Grubość [mm] | 10,8 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 36,6 |
| Rodzaj łożyska | Łożysko toczne |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,051 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 20 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 12 |
| nr EAN | 5901619594315 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem walcowym |
| nr EAN | 4040074228999 |

| Ciężar [kg] | 0,400 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem walcowym |
| Długość opakowania [cm] | 13,2 |
| Szerokość opakowania [cm] | 11 |
| Wysokość opakowania [cm] | 10,7 |
| nr EAN | 5412096192579 |

| Masa [g] | 425 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 130 |
| Szerokość 1 [mm] | 28 |
| nr EAN | 3413520320225 |

| Długość [mm] | 136 |
| Szerokość [mm] | 109,0 |
| Grubość [mm] | 40,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 27,0 |
| Wysokość [mm] | 40 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4044688573995 |

| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,8 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem kulkowym |
| nr EAN | 4044688637611 |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025