Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » mocowanie amortyzatora Opel COMBO Furgon/minivan (71_)

mocowanie amortyzatora do OPEL COMBO Furgon/minivan (71_)

wybierz typ samochodu OPEL COMBO Furgon/minivan (71_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,38
Wymagana ilość 2
alternatywny zestaw naprawczy 80001642
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
nr EAN 3358960111739
nr EAN 4014870399245
Długość [mm] 136
Szerokość [mm] 109,0
Grubość [mm] 40,0
Wysokość [mm] 40
Średnica wewnętrzna [mm] 27,0
średnica zewnętrzna [mm] 76,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
dla numeru OE 03 44 519
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4027816081760
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
dla numeru OE 03 44 519 S3
nr EAN 4027816171867
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4909500428412
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
alternatywny zestaw naprawczy 29837 01
nr EAN 4047437092167
Ilość na oś 2
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4047437103603
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj łożyskowania wykonanie miękkie
nr EAN 5900427310629
Grubość [mm] 26,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,0
średnica zewnętrzna [mm] 130,0
Materiał Metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,39
nr EAN 5907558571622
Grubość [mm] 120,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,0
średnica zewnętrzna [mm] 79,0
średnica zewnętrzna [mm] 114,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy oś przednia, na górze
Ciężar [kg] 0,322
nr EAN 5901619501245
Grubość [mm] 10,8
średnica zewnętrzna [mm] 36,6
Rodzaj łożyska Łożysko toczne
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,051
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 12
nr EAN 5901619594315
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
nr EAN 4040074228999
Ciężar [kg] 0,400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Długość opakowania [cm] 13,2
Szerokość opakowania [cm] 11
Wysokość opakowania [cm] 10,7
nr EAN 5412096192579
Masa [g] 425
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 130
Szerokość 1 [mm] 28
nr EAN 3413520320225
Długość [mm] 136
Szerokość [mm] 109,0
Grubość [mm] 40,0
Średnica wewnętrzna [mm] 27,0
Wysokość [mm] 40
średnica zewnętrzna [mm] 76,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4044688573995
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4044688637611
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.