Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » mocowanie amortyzatora Volvo 960 Kombi (965)

mocowanie amortyzatora do VOLVO 960 Kombi (965)

wybierz typ samochodu VOLVO 960 Kombi (965):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem kulkowym
nr EAN 4027816178675
Szerokość [mm] 12,0
Średnica wewnętrzna [mm] 59,0
średnica zewnętrzna [mm] 91,0
Rodzaj łożyska Łożysko toczne
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,094
nr EAN 4027816178668
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 781552950929
Ciężar [kg] 1,000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem walcowym
Długość opakowania [cm] 22,5
Szerokość opakowania [cm] 5,7
Wysokość opakowania [cm] 22,7
nr EAN 5412096195402
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.