
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Materiał | Guma / metal |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| nr EAN | 4025258707347 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| nr EAN | 4025258857769 |

| Długość [mm] | 115 |
| Grubość [mm] | 48,0 |
| Wysokość [mm] | 48 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,210 |
| dla numeru OE | 1 535 299 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4027816347491 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110,0 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,190 |
| nr EAN | 4027816394914 |

| Szerokość [mm] | 110,0 |
| Grubość [mm] | 50,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| Wysokość [mm] | 50 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,34 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4054224005941 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 8052553327020 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| nr EAN | 781552760139 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 4047437377912 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 4047437378230 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 4047437506831 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| nr EAN | 5900427305908 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| nr EAN | 5901619522356 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| nr EAN | 5903364319854 |

| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska kulkowego |
| nr EAN | 4040074088258 |

| Ciężar [kg] | 0,200 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| Długość opakowania [cm] | 8,1 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,1 |
| Wysokość opakowania [cm] | 9 |
| nr EAN | 5412096444364 |

| Ciężar netto [g] | 209 |
| nr EAN | 5908281405550 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| nr EAN | 4031185296311 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Wysokość [mm] | 48 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8 |
| nr EAN | 4031185296328 |

| Strona zabudowy | z prawej |
| Masa [g] | 237 |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Specyfikacja | IMPERGOM bearing |
| nr EAN | 8050299598124 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 4013872758012 |

| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| nr EAN | 4013872756179 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | z lewej |
| Strona zabudowy | z prawej |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 4013872958917 |

| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 7316575652555 |

| Masa [g] | 595 |
| nr EAN | 3413521804403 |

| Długość [mm] | 115 |
| Grubość [mm] | 48,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,0 |
| Wysokość [mm] | 48 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62,0 |
| Materiał | Guma / metal |
| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,210 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska |
| nr EAN | 4044688347497 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość na oś | 2 |
| nr EAN | 5902275647438 |
Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.
Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.
Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025