Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » układ zapłonowy Citroën XM (Y3) » moduł zapłonowy Citroën XM (Y3)

moduł zapłonowy do CITROËN XM (Y3)

wybierz typ samochodu CITROËN XM (Y3):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
71.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759371886
cena brutto:
117.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 4
nr EAN 5012759506035
Opór [Ohm] 0,68
Opór [Ohm] 6800
nr EAN 8012510050767
Ilość połączeń 5
Ciężar [kg] 0,101
nr EAN 4027816264927
Ograniczenia producenta Bosch
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300038309
Ograniczenia producenta Bosch
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300105438
Ilość połączeń 6
Ograniczenia producenta OE BOSCH
Wersja Pick up
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079380010
nr EAN 8001063481036
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 5907558559132
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 4
Wymagana ilość 1
Opór [Ohm] 6800
dla numeru artykułu 10348
Napięcie robocze [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia złącze zębate
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Wymagana ilość 1
Ilość biegunów 4
nr EAN 4040074068342
cena brutto:
168.01 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 4
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia M4
nr EAN 4010326480307
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,07
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
52.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,65
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,08
Tryb pracy elektryczny
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.