
| Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder |
| Technika połączeń | Spark Spring |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
| Ilość połączeń | 1 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość wraz z wtyczką [cm] | 14 |
| nr EAN | 4014427081869 |

| Napięcie znamionowe [V] | 14 |
| nr EAN | 3165144049760 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Technika połączeń | SAE-Kontaktfeder |
| Technika połączeń | Spark Spring |
| Długość wraz z wtyczką [cm] | 13,8 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
| Długość opakowania [cm] | 21,8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 5,8 |
| Wysokość opakowania [cm] | 5,8 |
| nr EAN | 4044197392810 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759371558 |

| Ciężar [kg] | 1,05 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883040 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883034 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883042 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883064 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883015 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883010 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883007 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883001 |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 883005 |
| nr EAN | 8053379088751 |

| Ciężar [kg] | 0,174 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379088775 |

| nr EAN | 8012510020852 |

| Długość [mm] | 256 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,175 |
| nr EAN | 4027816220381 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
| nr EAN | 4082300558517 |

| Ciężar [kg] | 0,170 |
| nr EAN | 5902925203649 |

| nr EAN | 8001063575339 |

| nr EAN | 5907558559378 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Układ zapłonowy cewkowy | dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ) |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| Cewka zapłonowa | łącznie ze złączem do świecy |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074505984 |

| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Cewka zapłonowa | Rodzaj połączenia SAE |
| nr EAN | 4010326480031 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,20 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Długość [mm] | 256 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,175 |
| nr EAN | 4044688220387 |

| Układ zapłonowy cewkowy | W pełni elektroniczny układ zapłonowy (VZ) |
| Cewka zapłonowa | Wtykowa cewka zapłonowa |
| Ilość biegunów | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,19 |
| nr EAN | 3276422451417 |
Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu. Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025