Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » układ zapłonowy Bmw 7 (E38) » moduł zapłonowy Bmw 7 (E38)

moduł zapłonowy do BMW 7 (E38)

wybierz typ samochodu BMW 7 (E38):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
79.00 zł
 Kup
Technika połączeń SAE-Kontaktfeder
Technika połączeń Spark Spring
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość połączeń 1
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 3
nr EAN 4014427076209
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Napięcie znamionowe [V] 14
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
nr EAN 4047023892911
Opór [Ohm] 0,56
nr EAN 8012510089903
cena brutto:
93.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079338042
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,443
nr EAN 5902925203557
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5907558562491
Napięcie robocze [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Wymagana ilość 6
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074337318
cena brutto:
135.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326480093
cena brutto:
83.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
nr EAN 5902048015808
cena brutto:
73.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,38
Tryb pracy elektryczny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,284
dla numeru OE 12 13 1 748 018
nr EAN 4044688291479
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.