
| Szerokość [mm] | 46,25 |
| Materiał | Aluminium |
| Ciężar [kg] | 0,175 |
| dla numeru OE | 078 109 479 E |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816223566 |

| Szerokość [mm] | 20,15 |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,166 |
| dla numeru OE | 078 109 487 C |
| nr EAN | 4027816223580 |

| Ciężar [kg] | 0,193 |
| nr EAN | 4046001359231 |
Napinacz paska rozrządu to ważny element układu napędowego samochodu, który odpowiada za utrzymanie odpowiedniego napięcia paska rozrządu. Pasek rozrządu jest ważnym elementem układu napędowego i odpowiada za przenoszenie siły napędowej z silnika na inne elementy układu napędowego, takie jak wał korbowy czy pompa wody.
Napinacz paska rozrządu jest zazwyczaj umieszczany na końcu wałka rozrządu lub innego elementu układu napędowego i składa się z sprężyny oraz tłoka. Tłok jest w stanie się przesuwać wzdłuż wałka rozrządu i utrzymuje odpowiednie napięcie paska rozrządu, dzięki czemu jest on w stanie przenosić siłę napędową z silnika na inne elementy układu napędowego.
Napinacz paska rozrządu jest bardzo ważnym elementem układu napędowego samochodu i jego prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli napinacz paska rozrządu ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, pasek rozrządu może się zerwać lub zsunąć z prowadnicy, co może prowadzić do poważnych awarii silnika.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025