
| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Numer podwozia do | 1K-6-620 605 |
| Rodzaj skrzyni biegów | nie dla automatycznej skrzyni biegów |
| nie dla numeru PR | 8Z9 |
| --------------- | |
| Numer podwozia od | 1K-6-620 606 |
| Ciężar [kg] | 0,055 |
| dla numeru OE | 6Q0 122 291 E |
| nr EAN | 4027816459842 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 50 |
| Grubość [mm] | 3,15 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kształt | Oring |
| nr EAN | 4041248868843 |

| Grubość [mm] | 3,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 19,5 |
| Materiał | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Ciężar [kg] | 0,003 |
| nr EAN | 4027816124092 |

| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4027816124085 |

| Szerokość [mm] | 32,0 |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 4027816317999 |

| TECDOC-Nr silnika | 24314 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 03L 121 132 AA |
| nr EAN | 4027816458890 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 15,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 8 |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 4 |
| dla numeru OE | 1K0 122 291 C |
| nr EAN | 4027816459903 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Długość [mm] | 59,2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,0 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 3B0 122 291 B |
| nr EAN | 4054224033340 |

| TECDOC-Nr silnika | CBDA |
| Rok prod. do | 2009.08 |
| Jednostka | szt. |
| Ciężar [kg] | 0,146 |
| Dla numeru OE | 03L 121 132 |
| EAN | 4054224789056 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| TECDOC-Nr silnika | AZV |
| Separacja bloków | |
| TECDOC-Nr silnika | CFHB |
| TECDOC-Nr silnika | CBDA |
| Numer podwozia od | 1K-9-900001 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Dla numeru OE | 1K0 122 291 H |
| EAN | 4054224801420 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Nr silnika wg TECDOC | 24314 |
| Nr silnika wg TECDOC | 22715 |
| Od numeru podwozia | 1K-9-900 001 |
| Dla numeru OE | 1K0 122 291 J |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| z szybkozłączką |

| Nr silnika wg TECDOC | 24314 |
| Nr silnika wg TECDOC | 22715 |
| tworzywo sztuczne | |
| Dla numeru OE | 3C0 122 291 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| z szybkozłączką |

| nr EAN | 5907558563023 |

| Kod silnika | AZV |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 3B0 122 291B |
| nr EAN | 5902659724557 |

| Kod silnika | AZV |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| nr EAN | 5901619545560 |

| Kod silnika | AZV |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 1J0 122 291C |
| nr EAN | 5902659786166 |

| dla numeru PR | 1SA |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1K0 122 291L |
| Materiał | Poliamid 6.6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| nr EAN | 5902659796721 |

| TECDOC-Nr silnika | 24314 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,12 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 5903766317670 |

| Kod silnika | CBDA |
| Kod silnika | CFHB |
| Strona zabudowy | góra |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Strona zabudowy | Chłodnica silnika |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 |
| dla numeru OE | 3C0 122 291 |
| nr EAN | 5903766317687 |

| dla numeru OE | 1K0 121 087B |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |

| TECDOC-Nr silnika | AZV |
| dla numeru OE | 1K0 122 291 C |

| Data produkcji do | 02.08.2009 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Przewód układu chłodzącego | od rury łączącej chłodnicy silnika |
| nr EAN | 4040074071465 |

| dla numeru OE | 6Q0122291E |
| Strona zabudowy | góra |

| dla numeru OE | 038121132G |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Przewód układu chłodzącego | od silnika do chłodnicy silnika |

| Strona zabudowy | z lewej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| dla numeru OE | 03L121121A |
| Masa [g] | 85 |
| nr EAN | 8040247497609 |

| Masa [g] | 122 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| nr EAN | 8044407539208 |

| Masa [g] | 56 |
| dla numeru OE | 6Q0122291E |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| nr EAN | 8044860543736 |

| dla numeru OE | 1K0122291C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| Masa [g] | 33 |
| nr EAN | 8044258537712 |

| dla numeru OE | 038121132G |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| Masa [g] | 148 |
| nr EAN | 8045659551727 |

| Masa [g] | 28 |
| dla numeru OE | 3B0122291B |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| nr EAN | 8045661551746 |

| Masa [g] | 31 |
| dla numeru OE | 1J0122291C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| nr EAN | 8046307558204 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez termostatu |
| nr EAN | 8033989631868 |

| Szerokość [mm] | 32,0 |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| nr EAN | 4044688317995 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Numer podwozia do | 1K-6-620 605 |
| Rodzaj skrzyni biegów | nie dla automatycznej skrzyni biegów |
| nie dla numeru PR | 8Z9 |
| --------------- | |
| Numer podwozia od | 1K-6-620 606 |
| Ciężar [kg] | 0,055 |
| dla numeru OE | 6Q0 122 291 E |
| nr EAN | 4044688588142 |

| TECDOC-Nr silnika | 16862 |
| Długość [mm] | 59,2 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 29,0 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 3B0 122 291 B |
| nr EAN | 4054228033346 |

| Ciężar [kg] | 0,145 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4054228768101 |

| kod | AZV |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Strona zabudowy | Chłodnica silnika |
| Strona zabudowy | góra |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 |
| dla numeru OE | 6Q0 122 291E |

| kod | AZV |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |

| kod | AZV |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Numer podwozia do | 1K-6-620605 |
| Przewód układu chłodzącego | od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| dla średnicy przewodu [mm] | 20 |
| dla średnicy przewodu [mm] | 32 |
| Kształt | Element w kształcie T |
| Kąt [°] | 90 |
| Materiał | Poliamid 6.6 |
| dla numeru OE | N 906 929 01 |

| kod | AZV |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 1K0 122 291H |

| kod | CBDA |
| kod | CFHB |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 1K0 122 291J |

| kod | AZV |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 3B0 122 291B |

| kod | AZV |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | wzdłużnie |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | Skrzynia korbowa |

| kod | CBDA |
| kod | CFHB |
| Strona zabudowy | góra |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Strona zabudowy | Chłodnica silnika |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 |
| dla numeru OE | 3C0 122 291 |

| kod | CFHB |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| dla numeru OE | 03L 121 132AA |

| kod | CFHB |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2 |
| dla numeru OE | 7M0 122 291 |

| kod | AZV |
| Materiał | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 3 |
| dla średnicy przewodu [mm] | 8 |
| Długość [mm] | 60 |
| Kąt [°] | 50 |
| Materiał | Poliamid 6.6 |
| dla numeru OE | 1K0 121 087B |
| Kształt | Kształt Y |

| kod | CBDA |
| Data produkcji od | 03.08.2009 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 5 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |

| kod | CBDA |
| Data produkcji do | 02.08.2009 |
| Ogrzewanie/chłodzenie | ze złączem termoprzekaźnika |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii obudowa termostatu, króciec wodny do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI produkowanego od 2005.05 do roku 2013.12
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 136 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii obudowa termostatu, króciec wodny do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na obudowa termostatu, króciec wodny do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2005.05 do roku 2013.12, i mocy silnika 136 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025