
| Długość [mm] | 105 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,191 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 74 |
| dla numeru OE | 1J0 498 201 J SK |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816383512 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Wymiar gwintu | M16x1,5x72 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064143819 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 116,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064139836 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 69 |
| Wysokość [mm] | 92,50 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064150114 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 58,6 |
| Wysokość [mm] | 100,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
| otwór Ø [mm] | 10,60 |
| Ilość otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 94,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064789987 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 75,60 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Wymiar gwintu | M16x1,5x72 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064789994 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341796 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 18 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 66 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 67 |
| Wysokość [mm] | 88 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341840 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 73 |
| Wysokość [mm] | 99 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356479 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 25 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 120 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 83 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 108 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 83 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 75 |

| Długość [mm] | 100 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,43 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 57 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4985440000017 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Długość [mm] | 90 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 5907558586633 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| nr EAN | 5901619526798 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 116 |
| nr EAN | 5901619594513 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Długość [mm] | 112 |
| Materiał | Termoplast |
| nr EAN | 5902659759221 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Długość [mm] | 129 |
| Materiał | Guma |
| Ciężar [kg] | 0,44 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 108 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5902659759313 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| Wysokość [mm] | 75 |
| nr EAN | 5902659759580 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 85 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 21 |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 103 |
| nr EAN | 8032747086742 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Długość [mm] | 90 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4040074367643 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 90 |
| Długość [mm] | 112 |
| Materiał | Termoplast |
| nr EAN | 4040074312520 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 69 |
| Długość [mm] | 92,5 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4040074034606 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 116 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4040074394946 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Długość [mm] | 112 |
| Materiał | Termoplast |
| nr EAN | 4040074525111 |

| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 64 |
| Wysokość [mm] | 117 |
| nr EAN | 4058787065602 |

| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 57,5 |
| Wysokość [mm] | 103 |
| nr EAN | 4058787068153 |

| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 69 |
| Wysokość [mm] | 92,5 |
| nr EAN | 4058787068443 |

| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 19,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 72 |
| nr EAN | 4058787068986 |

| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| Wysokość [mm] | 122 |
| nr EAN | 4058787070668 |

| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 123 |
| Masa [g] | 97 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica 1 [mm] | 28 |
| Średnica 2 [mm] | 97 |
| nr EAN | 8048782582958 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 108 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| nr EAN | 8430320034867 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 116 |
| nr EAN | 8430320048864 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 56 |
| Wysokość [mm] | 99 |
| nr EAN | 8430320034690 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 115 |
| nr EAN | 8430320049526 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| Wysokość [mm] | 75 |
| nr EAN | 8430320058023 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| nr EAN | 8430320192598 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Wysokość [mm] | 104 |
| nr EAN | 8430320192413 |

| Wysokość [mm] | 120 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| nr EAN | 7316572902004 |

| Wysokość [mm] | 98 |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 57 |
| nr EAN | 7316574438426 |

| Wysokość [mm] | 120 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 108 |
| nr EAN | 7316574438433 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 112 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
| nr EAN | 7316574467778 |

| Grubość [mm] | 13,5 |
| Wysokość [mm] | 116 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| nr EAN | 7316574633272 |

| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 106 |
| nr EAN | 7316576084225 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Wysokość [mm] | 118 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 80 |
| nr EAN | 7316579067645 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 116,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064022862 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025