
| Długość [mm] | 145 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| dla numeru OE | 9464383788 SK |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816144953 |

| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| dla numeru OE | 9403287908 S1 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816149064 |

| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| dla numeru OE | 9403287908 |
| nr EAN | 4027816149057 |

| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,266 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 16 077 415 80 SK1 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224717301 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 105,2 |
| Wysokość [mm] | 136,25 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064146834 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 102 |
| Wysokość [mm] | 85 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064146889 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 98,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064141884 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341796 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341802 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 113 |
| Wysokość [mm] | 117,00 |
| dla numeru OE | 1488278080 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064158806 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356493 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 79 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 118,5 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356509 |

| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5901619594353 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 136,2 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 105,2 |
| nr EAN | 5902659759290 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| Wysokość [mm] | 95 |
| nr EAN | 5902659759450 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Wymiar gwintu | M28 x 1,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 95 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 24 |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 150 |
| nr EAN | 8032747081204 |

| Materiał | Termoplast |
| Wysokość [mm] | 160 |
| Wymiar gwintu | M33 x 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 33 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 110 |
| nr EAN | 8032747097342 |

| Wymiar gwintu | M33 x 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30,5 |
| Materiał | Termoplast |
| średnica zewnętrzna [mm] | 104 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| nr EAN | 8032747250778 |

| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 33/87 |
| Długość [mm] | 86 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 5703858599263 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| Wysokość [mm] | 95 |
| nr EAN | 8430320035710 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 98,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064032045 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 102 |
| Wysokość [mm] | 85 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064042884 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 105,2 |
| Wysokość [mm] | 136,25 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064042839 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 33 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 113 |
| Wysokość [mm] | 117,00 |
| dla numeru OE | 1488278080 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064056706 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 79 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 118,5 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 75 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688637147 |

| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,266 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 28 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054228717307 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025