Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » osłona przegubu Mitsubishi CARISMA sedan (DA_)

osłona przegubu do MITSUBISHI CARISMA sedan (DA_)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI CARISMA sedan (DA_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 121
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,240
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
dla numeru OE GG03-22-530A
nr EAN 5050063581348
Długość [mm] 86
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,260
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
nr EAN 5050063181432
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 120,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064143543
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341802
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341864
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 81
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 81
Wysokość [mm] 110
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356486
MITSUBISHI CARISMA 95-
Średnica 1/Średnica 2 [mm] : 23/83
oś przednia, z obu stron
od strony koła
Długość [mm] 86
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,260
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
nr EAN 5902659759351
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 77
Wysokość [mm] 117
nr EAN 5903364333935
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 77
Wysokość [mm] 117
nr EAN 8430320048734
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 89
Wysokość [mm] 83
Specyfikacja 25,8mm BEARING
nr EAN 8430320034478
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 30
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 89
Wysokość [mm] 83
nr EAN 8430320034454
Wysokość [mm] 113
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 76
nr EAN 7316572901809
Wysokość [mm] 145
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 83
nr EAN 7316572902455
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 120
Materiał Termoplast
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
nr EAN 7316575362317
Wysokość [mm] 97
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 22
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 84
nr EAN 7316575893576
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 126,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064017196
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 120,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064036685
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 21
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 77
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 80
Wysokość [mm] 90
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20,5
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 80
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 82
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 81
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 81
Wysokość [mm] 110
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 75
Wysokość [mm] 103,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064363651
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.