Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » osłona przegubu Renault GRAND SCÉNIC II (JM0/1_)

osłona przegubu do RENAULT GRAND SCÉNIC II (JM0/1_)

wybierz typ samochodu RENAULT GRAND SCÉNIC II (JM0/1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 23
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 73
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 76
Wysokość [mm] 86
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341826
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82,5
Wysokość [mm] 119,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064158882
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064356462
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701210043
nr EAN 5902659759665
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony koła
Materiał Termoplast
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701210042
nr EAN 3660872407511
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Materiał Termoplast
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 6001548164
nr EAN 3660872407535
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE 7701210043
nr EAN 3660872407542
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 80
Wysokość [mm] 120
nr EAN 8430320201528
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 116
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 78
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 90
nr EAN 7316575893903
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Masa [g] 371
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Parametr Trilobal boots
nr EAN 3413521589065
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 82,5
Wysokość [mm] 119,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064056782
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 18,6
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 113
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 15 (z 15 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.