
| Długość [mm] | 99 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 57 |
| dla numeru OE | 1J0 498 201 E |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816383451 |

| Długość [mm] | 117 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,330 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816385622 |

| Długość [mm] | 115 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,085 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 101 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224019443 |

| Długość [mm] | 144 |
| Materiał | Termoplast |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 97 |
| nr EAN | 4054224024904 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Masa [g] | 510 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 |
| nr EAN | 3413521820816 |

| Masa [g] | 546 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30,5 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 91,8 |
| Parametr | Circular boots |
| nr EAN | 3413521907739 |

| Długość [mm] | 117 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688654670 |

| Długość [mm] | 99 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 57 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688654571 |

| Długość [mm] | 115 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,085 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 101 |
| nr EAN | 4044688665874 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025