Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » osłona przegubu Volkswagen TRANSPORTER T1 Platforma / podwozie (26)

osłona przegubu do VOLKSWAGEN TRANSPORTER T1 Platforma / podwozie (26)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN TRANSPORTER T1 Platforma / podwozie (26):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 96
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,43
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 100
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4027816083030
Wysokość [mm] 156
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 112
nr EAN 7316574689668
Długość [mm] 96
Materiał Guma
Strona zabudowy Oś tylna
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,43
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 100
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688633637
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.