
| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Długość [mm] | 118 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| dla numeru OE | 3293.31 SK |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816326625 |

| Długość [mm] | 108 |
| Materiał | Termoplast |
| Ciężar [kg] | 0,209 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 87 |
| nr EAN | 4054224744680 |

| Długość [mm] | 91 |
| Materiał | Termoplast |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| dla numeru OE | 16 113 291 80 |
| nr EAN | 4054224744888 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84,5 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064148975 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85,5 |
| Wysokość [mm] | 116,80 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064786078 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341789 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 110 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064378891 |

| Długość [mm] | 118 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5901619594377 |

| Wysokość [mm] | 118 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| nr EAN | 7316574689620 |

| Wysokość [mm] | 112 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84,5 |
| nr EAN | 7316575360450 |

| Grubość [mm] | 12 |
| Wysokość [mm] | 97 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 69 |
| nr EAN | 7316575361488 |

| Wysokość [mm] | 110 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 93 |
| nr EAN | 7316576798764 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84,5 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064045403 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85,5 |
| Wysokość [mm] | 116,80 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064048305 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 19 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 69 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 72 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 110 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064378518 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025