Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » napęd koła, przeguby Volkswagen BEETLE (5C1, 5C2) » osłona przegubu Volkswagen BEETLE (5C1, 5C2)

osłona przegubu do VOLKSWAGEN BEETLE (5C1, 5C2)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN BEETLE (5C1, 5C2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 66
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 67
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341840
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Wysokość [mm] 95,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064157526
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21,6
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 101,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064359289
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74,6
Wysokość [mm] 115
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064369219
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74,6
Wysokość [mm] 115
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064374879
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 71
Materiał Polychloropren (Neopren)
Wysokość [mm] 100
Długość [mm] 93
Materiał Guma
Ciężar [kg] 0,21
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 58
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5902659732408
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 73
Wysokość [mm] 116
nr EAN 5902659759566
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Wymiar gwintu M22 x 1,5
Średnica wewnętrzna [mm] 22
średnica zewnętrzna [mm] 72
Materiał Guma
Wysokość [mm] 127
nr EAN 8032747088623
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67,5
Wysokość [mm] 92
nr EAN 4058787067958
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21,3
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72,1
Wysokość [mm] 118
nr EAN 4058787070118
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 116
Masa [g] 84
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 22
Średnica 2 [mm] 73
nr EAN 8033989066042
Wysokość [mm] 97
Masa [g] 84
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Materiał Guma
Średnica 1 [mm] 20
Średnica 2 [mm] 65
nr EAN 8033989072715
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 116
Masa [g] 67
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica 1 [mm] 22
Średnica 2 [mm] 73
nr EAN 8048618581315
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Jednostka ilości Komplet
dla numeru OE Part/oe 7715294
nr EAN 3660872371898
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
Wysokość [mm] 96
nr EAN 8430320034683
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 73
Wysokość [mm] 116
nr EAN 8430320054797
Wysokość [mm] 116
Materiał Termoplast
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 73
nr EAN 7316572902387
Wysokość [mm] 97
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 20
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 65
nr EAN 7316572903322
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 126
Materiał Termoplast
Rodzaj przegubu Przegub równobieżny
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 85
nr EAN 7316575362393
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 74,6
Wysokość [mm] 115,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064042983
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 19,4
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 67
Wysokość [mm] 95,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064055426
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 18
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 66
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 67
Wysokość [mm] 88
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21,6
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 70
Wysokość [mm] 101,00
Materiał osłony TPE (elastomer termoplastyczny)
Nowa część 
nr EAN 4019064359272
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.