Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Toyota » osłona przegubu Toyota CAMRY sedan (_V1_)

osłona przegubu do TOYOTA CAMRY sedan (_V1_)

wybierz typ samochodu TOYOTA CAMRY sedan (_V1_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 98
Materiał Guma
Strona zabudowy Od strony koła
Strona zabudowy Oś przednia
Ciężar [kg] 0,280
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 79
dla numeru OE 04438-20132
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 5050063381030
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 93,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064103615
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341789
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 23
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 73
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 76
Wysokość [mm] 86
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
nr EAN 4019064341826
Średnica 1 [mm] 25
Średnica 2 [mm] 85
Wysokość [mm] 85
nr EAN 8033001079197
Średnica 1 [mm] 23
Średnica 2 [mm] 83
Wysokość [mm] 89
nr EAN 8033001330113
Strona zabudowy Od strony koła
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 5903364335038
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 26/78
Długość [mm] 100
Materiał Guma
nr EAN 5703858455422
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 89
nr EAN 8430320049670
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 130
Specyfikacja UNIVERSAL BOOT KIT
nr EAN 8430320046235
Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 25
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 90
nr EAN 8430320104126
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316574262175
Wysokość [mm] 97
Materiał Guma
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 72
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 22
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 29
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 72
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 84
nr EAN 7316575893576
Wysokość [mm] 146
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 86
nr EAN 7316577430519
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 81
Wysokość [mm] 93,00
Materiał osłony NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Nowa część 
nr EAN 4019064060505
Średnica wewnętrzna 1 od [mm] 19
Średnica wewnętrzna 1 do [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 od [mm] 69
Średnica wewnętrzna 2 do [mm] 72
Wysokość [mm] 100
Materiał osłony Polychloropren (Neopren)
Wersja FlexBoot
Nowa część 
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłona przegubu

Osłona przegubu napędowego


Osłona przegubu napędowego ma za zadanie chronić wrażliwy na zanieczyszczenia przegub napędowy przed wpływem środowiska zewnętrznego. Przegub napędowy pracuje w ciężkich warunkach. Jest położony nisko w układzie napędowym samochodu, około 20 centymetrów nad powierzchnią drogi i tym samym jest narażony na kontakt ze wszelkimi zanieczyszczeniami - wodą, piaskiem, opiłkami metali. Zanieszyszczenia te drastycznie obniżają żywotnośc przegubu jeżeli dostaną się do jego wnętrza na skutek uszkodzenia osłony przegubu.
 

Jak często wymieniać osłonę przegubu


osłona przegubu napędowegoZasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.