Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza Ford TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_)

osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza do FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_)

wybierz typ samochodu FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Materiał Termoplast
Długość [mm] 206
nr EAN 4014870569822
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Termoplast
Długość [mm] 187
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 47
nr EAN 4047437329485
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Termoplast
Długość [mm] 206
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
nr EAN 4047437339958
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Materiał Termoplast
Długość [mm] 206
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
nr EAN 5903766313450
Strona zabudowy z obu stron
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 50
Wysokość [mm] 198
dla numeru OE 7701472765
nr EAN 8430320122755
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 50
Wysokość [mm] 198
Strona zabudowy z obu stron
Zestaw pełny 
nr EAN 8430320122779
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 14
Średnica 2 [mm] 47
Długość całkowita [mm] 187
nr EAN 5413978214594
Wysokość [mm] 185
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 11
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 46
nr EAN 7316575658687
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 187
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 14
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 47
Nowa część 
nr EAN 4019064421504
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Wysokość [mm] 206
Materiał Termoplast
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla łączników przewodów ze stali szlachetnej
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 15
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 54
Nowa część 
nr EAN 4019064098874
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
osłony i uszczelki, przekładnia kierownicza

Osłony i uszczelki przekładni kierowniczej


Każdy samochód ma układ kierowniczy. Bez niego kierowanie pojazdem byłoby niemożliwe. Jazda autem z uszkodzonym lub wyeksploatowanym układem kierowniczym jest bardzo niebezpieczne i mogłoby spowodować wypadek. Istnieją różne rodzaje układów kierowniczych. Najpopularniejszym rozwiązaniem w samochodach jest zębatkowa przekładnia kierownicza. Służy ona do sterowania drążkami kierowniczymi. Gdy kierowca skręci kierownicą w prawo, lewy drążek zostanie wsunięty w stronę maglownicy, a prawy odsunięty. Aby układ był sprawny, szczelny i precyzyjny, wszystkie części powinny być sprawne i nie posiadać nadmiernych luzów. Przy każdym demontażu drążków, lub ich końcówek potrzebne jest ustawienie zbieżności. Pozwoli to na proste sterowanie samochodem i prawidłowe zużycie bieżnika. Maglownica jest bardzo wygodnym rozwiązaniem, ponieważ nawet bez pompy wspomagania niepotrzebne jest użycie większej siły.

Gdy samochód jest wyposażony w sprawne wspomaganie kierownicy (elektryczne lub hydrauliczne), skręcenie kołami jest możliwe praktycznie bez użycia siły. Układ kierowniczy zbudowany jest z kierownicy, kolumny kierowniczej, która steruje wałem z przegubem krzyżakowym (umożliwia to zmianę ustawienia kierownicy). Przekładnia kierownicza z obu stron posiada osłony i uszczelki. Osłony chronią cały mechanizm przed czynnikami zewnętrznymi. Do przekładni zamontowany jest zębnik wspomagania wraz z silnikiem, kolumna kierownicza z czujnikami położenia i momentu obrotowego kierownicy. Z dwóch stron maglownicy przytwierdzone są drążki kierownicze, a do nich końcówki. Końcówki drążka są przykręcone do zwrotnic sterującymi kołami. Kierownica sprawnego układu kierowniczego po skręcie powinna wracać na swoje miejsce. Podczas jazdy po nierównościach kierownica nie powinna zmieniać swojego położenia, a drgania nie mogą być odczuwalne na kole kierowniczym. W przypadku usterki przekładnia może zostać zregenerowana. W gorszym przypadku potrzebna jest wymiana.