
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| nr EAN | 5050063366082 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Numer pozycji od | 11284 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Długość [mm] | 52,5 |
| Szerokość [mm] | 47,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| dla numeru OE | 1920.PW |
| nr EAN | 5050063200263 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,96 |
| nr EAN | 5050063166897 |

| Rok prod. od | 200709 |
| Rok prod. do | 201301 |
| nr EAN | 4047024267336 |

| Rok prod. od | 200709 |
| Rok prod. do | 201301 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 565 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024049574 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Rok prod. od | 200709 |
| Rok prod. do | 200710 |
| Numer pozycji do | 11283 |
| nr EAN | 4047024812727 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Rok prod. od | 200711 |
| Rok prod. do | 201301 |
| Numer pozycji od | 11284 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Rok prod. od | 201006 |
| Rok prod. do | 201301 |
| nr EAN | 4047026133134 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| dla numeru OE | 0515.T7 |
| nr EAN | 3358960598844 |

| Rok prod. od | 200706 |
| Rok prod. do | 200710 |
| Numer pozycji do | 11283 |
| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376805 |

| Rok prod. od | 200706 |
| Rok prod. do | 201212 |
| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376744 |

| Rok prod. od | 200706 |
| Rok prod. do | 201212 |
| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Kod silnika | DW12ME5 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | zielony |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-923 |
| nr EAN | 5012759465479 |

| Rok prod. od | 200706 |
| Rok prod. do | 201212 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759512593 |

| Rok prod. od | 200706 |
| Rok prod. do | 201212 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498217 |

| Rok prod. od | 200706 |
| Rok prod. do | 201212 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Rok prod. od | 200711 |
| Rok prod. do | 201212 |
| kod | 3 Pin |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759514108 |

| Rok prod. od | 200706 |
| Rok prod. do | 201212 |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759990193 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8053379026067 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026098 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058495 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Wymagana ilość | 2 |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510064511 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Wymiar gwintu | M10x1,25 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Rozmiar klucza | 14 |
| nr EAN | 8012510088449 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| nr EAN | 8012510094020 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Rok prod. do | 200710 |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Rok prod. do | 200710 |
| nr EAN | 8012510026595 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 22 |
| nr EAN | 8012510026533 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Rok prod. od | 200708 |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Rok prod. od | 200708 |
| Ciśnienie od [kPa] | 26,7 |
| ciśnienie do [kPa] | 326,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510032558 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 26,7 |
| ciśnienie do [kPa] | 326,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510032565 |

| Kod silnika | 4HN |
| Rok prod. od | 200709 |
| Rok prod. do | 200710 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622568 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050614617 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Tryb pracy | manualny (obsługa stopą) |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów bez kontroli jazdy |
| nr EAN | 8435050602577 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050626153 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634219 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050643808 |

| Długość [mm] | 55,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,021 |
| dla numeru OE | 1920.QN |
| nr EAN | 4027816312406 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816309819 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Numer pozycji od | 11284 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 38684 |
| Długość [mm] | 52,5 |
| Szerokość [mm] | 47,5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.PW |
| nr EAN | 4027816311904 |

| TECDOC-Nr silnika | 24713 |
| Numer pozycji do | 11283 |
| Długość [mm] | 53 |
| Szerokość [mm] | 48,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1920.EH |
| nr EAN | 4027816311980 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 1338.C1 |
| nr EAN | 4027816360384 |

| Rodzaj oporu | czujnik cieplny masy powietrza |
| Długość [mm] | 96 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 72,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 80,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,18 |
| dla numeru OE | 1920.HH |
| nr EAN | 4027816372882 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816375067 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 4082300243604 |

| Rok prod. do | 200710 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243819 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300240009 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147650 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| Rok prod. od | 200711 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Funkcja przekaźnika | Wentylator, układ ogrzewania / klimatyzacji |
| nr EAN | 4082300401202 |

| Wymagana ilość | 2 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619355 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën C-CROSSER (VU_, VV_) 2.2 HDi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën C-CROSSER (VU_, VV_) 2.2 HDi produkowanego od 2007.02
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 156 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Citroën C-CROSSER (VU_, VV_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Citroën C-CROSSER (VU_, VV_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2007.02, i mocy silnika 156 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025