
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,046 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| nr EAN | 5050063366082 |

| Rok prod. do | 200606 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376775 |

| Rok prod. do | 200606 |
| nr EAN | 5012759376850 |

| Rok prod. do | 200606 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505229 |

| Rok prod. do | 200606 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498217 |

| Rok prod. do | 200606 |
| Ciśnienie [bar] | 0,5 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| nr EAN | 5012759498224 |

| Rok prod. do | 200606 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 5012759505113 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| nr EAN | 8053379026067 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379026098 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| Ograniczenia producenta | SIEMENS |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Ograniczenia producenta | SIEMENS |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510089002 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| nr EAN | 8012510078860 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510064511 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510085080 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| nr EAN | 8012510094013 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,2 |
| nr EAN | 8012510026557 |

| Kolor obudowy | szary |
| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| nr EAN | 8435050614617 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie |
| nr EAN | 8435050620533 |

| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8435050620526 |

| Tryb pracy | manualny (obsługa stopą) |
| Ilość biegunów | 4 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8435050620519 |

| Kod silnika | RHV (DW10UTD) |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050622636 |

| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Długość [mm] | 56,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 11,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| dla numeru OE | 1920.ES |
| nr EAN | 4027816312383 |

| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 12 61 7 568 481 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816375067 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300184730 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 475 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300232448 |

| Sposób montażu | Bagnet |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| nr EAN | 4082300293661 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300147650 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Rodzaj gwintu | z gwintem metrycznym |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300237337 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300619775 |

| Opór [Ohm] | 390 |
| Ciężar [kg] | 0,028 |
| dla numeru artykułu | 550011 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5901779819075 |

| Numer seryjny | K8805935 |
| nr EAN | 5901159270502 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501673 |

| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558581126 |

| Rok prod. do | 200606 |
| nr EAN | 5907558566963 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 1920AK |

| Kod silnika | RHV (DW10UTD) |
| --------------- | |
| Kod silnika | RHV (DW10TD) |
| Kod silnika | RHV (DW10UTD) |
| --------------- | |
| Kod silnika | RHV (DW10TD) |
| Kod silnika | RHV (DW10UTD) |
| --------------- | |
| Kod silnika | RHV (DW10TD) |
| Kod silnika | RHV (DW10UTD) |
| --------------- | |
| Kod silnika | RHV (DW10TD) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074294734 |

| Kod silnika | RHV (DW10TD) |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 95,5 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326912006 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| nr EAN | 4010326813549 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 140 |
| nr EAN | 5902048057372 |

| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4028977939402 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,30 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Rok prod. do | 200605 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.7N |
| nr EAN | 4044688263353 |

| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Długość [mm] | 56,9 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 11,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4044688312389 |

| TECDOC-Nr silnika | 24911 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688652843 |

| Rok prod. do | 200606 |
| Kod silnika | DW10TD |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 400 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422540494 |

| Kod silnika | RHV (DW10TD) |
| Ilość biegunów | 5 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 4103590908131 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| Opór [Ohm] | 70 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| nr EAN | 4046001434112 |

| TECDOC-Nr silnika | 17512 |
| Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ciężar [kg] | 0,04741 |
| nr EAN | 4046001377440 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Autobus (244, Z_) 2.0 HDi.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Peugeot BOXER Autobus (244, Z_) 2.0 HDi produkowanego od 2002.04
Jeżeli twój Peugeot dysponuje silnikiem o mocy 84 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Autobus (244, Z_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Peugeot BOXER Autobus (244, Z_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Peugeot z rocznika od 2002.04, i mocy silnika 84 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025