
| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,184 |
| nr EAN | 5050063194555 |

| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Rok prod. do | 200610 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 3165143356609 |

| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Kod silnika | G9U724 |
| Kod silnika | G9U724 |
| Kod silnika | G9U724 |
| Kod silnika | G9U724 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Kod silnika | G9U724 |
| Kod silnika | G9U724 |
| Kod silnika | G9U724 |
| Kod silnika | G9U724 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376867 |

| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 245 |
| nr EAN | 5012759998816 |

| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14X1.5 |
| nr EAN | 5012759989791 |

| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5012759989821 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029082 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379031092 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379031726 |

| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 8012510014554 |

| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510084960 |

| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510094044 |

| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016893 |

| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Ciśnienie od [kPa] | 12,7 |
| ciśnienie do [kPa] | 255,3 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510035856 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050626412 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | ciemnoszary |
| nr EAN | 8435050623848 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 22 63 094 18R |
| nr EAN | 4027816269366 |

| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 4054224087114 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243642 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,60 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300293548 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 4082300207521 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300306255 |

| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| dla numeru artykułu | 550020 |
| Kolor | czarny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Wysokość [mm] | 28 |
| Opór [kOhm] | 10 |
| nr EAN | 5901779819464 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Kod silnika | G9U754 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5902659752628 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074615218 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074279830 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4010326811781 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Rok prod. do | 200605 |
| Rok prod. do | 200605 |
| Rok prod. do | 200605 |
| Rok prod. do | 200605 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Rok prod. do | 200605 |
| Rok prod. do | 200605 |
| Rok prod. do | 200605 |
| Rok prod. do | 200605 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 4044688269362 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 4 |
| Oznaczenie koloru | czarny |

| Długość [mm] | 87,7 |
| Szerokość [mm] | 55,5 |
| Wysokość [mm] | 21 |
| Ciężar [kg] | 0,044 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Ilość biegunów | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| nr EAN | 4046001331800 |

| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Rok prod. do | 201005 |
| Wysokość [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | czarny |
| Opór [kOhm] | 10 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 4046001364440 |

| Rodzaj paliwa | benzyna |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4046001364310 |

| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| TECDOC-Nr silnika | 19085 |
| Ciężar [kg] | 0,009 |
| nr EAN | 4046001701061 |

| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Kod silnika | G9U 754 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4046001824081 |

| Wymiar gwintu | 20 mm |
| nr EAN | 3531650021154 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi 100 (ED4V, ED8V, ED0U, ED0V, ED8U, HD0U, HD0V,....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 dCi 100 (ED4V, ED8V, ED0U, ED0V, ED8U, HD0U, HD0V,... produkowanego od 2003.10
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 99 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2003.10, i mocy silnika 99 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025