
| Kod silnika | K9K752 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 840 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 146-311 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| nr EAN | 4082300294231 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200810 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,036 |
| dla numeru OE | 82 00 885 209 |
| nr EAN | 5050063221626 |

| Długość [mm] | 52,17 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,60 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| dla numeru OE | 82 00 671 272 |
| nr EAN | 5057746169442 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200907 |
| Rok prod. do | 201201 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| dla numeru OE | 22 63 000 07R |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 5057746148119 |

| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. do | 201512 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047023187536 |

| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. do | 201512 |
| nr EAN | 4047025204378 |

| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. do | 201512 |
| nr EAN | 4047026300994 |

| Rok prod. do | 201312 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 720 |
| nr EAN | 5012759455371 |

| Rok prod. do | 201312 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759511602 |

| Rok prod. do | 200501 |
| kod | 3 Pin |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759516430 |

| Rok prod. do | 201312 |
| Numer silnika od | 091015 |
| kod | 2 Pin |
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759533345 |

| Rok prod. do | 201312 |
| Kod silnika | K9K762 |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 200708 |
| Rok prod. do | 200810 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 723 |
| nr EAN | 5012759514030 |

| Rok prod. do | 201312 |
| nr EAN | 5012759972823 |

| Rok prod. do | 201312 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759968611 |

| Rok prod. od | 200811 |
| Rok prod. do | 201312 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| nr EAN | 5012759987780 |

| Rok prod. do | 201312 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| nr EAN | 5012759988008 |

| Rok prod. do | 201312 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Kod silnika | K9K762 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 200708 |
| Rok prod. do | 201312 |
| Kod silnika | K9K762 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M14X1.5 |
| nr EAN | 5012759989791 |

| Rok prod. do | 201312 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5012759989821 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379031092 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053087 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053339 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,6 |
| nr EAN | 8053379031726 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379154227 |

| Ciężar [kg] | 0,032 |
| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379053346 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912384 |

| Opór [Ohm] | 680 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379062133 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156801 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379535996 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 8012510006658 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. do | 200501 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. do | 200501 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080528 |

| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Kod silnika | K9K752 |
| Ciśnienie [bar] | 0,50 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510094044 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. od | 200502 |
| Rok prod. do | 200612 |
| nr EAN | 8012510091104 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Kod silnika | K9K752/K9K762/K9K768 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Kod silnika | K9K752/K9K762/K9K768 |
| Ciśnienie [bar] | 0,60 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016893 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Rok prod. od | 200701 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Rok prod. od | 200701 |
| nr EAN | 8012510021804 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 47,3 |
| nr EAN | 8012510022740 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Kod silnika | K9K752 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510025925 |

| TECDOC-Nr silnika | 18536 |
| Kod silnika | K9K762/K9K768 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 306 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026786 |

| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510017463 |

| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Kod silnika | K9K752 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510023471 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28,2 |
| nr EAN | 8012510033647 |

| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Kod silnika | K9K752 |
| TECDOC-Nr silnika | 21134 |
| Ciśnienie od [kPa] | 12,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 255,7 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510045398 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | ciemnoszary |
| nr EAN | 8435050623848 |

| Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050631010 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Opór [Ohm] | 700 |
| nr EAN | 8435050632239 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z zestawem przewodów |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 700 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| nr EAN | 8435050634943 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050636275 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050634653 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E) produkowanego od 2004.12
Jeżeli twój Renault dysponuje silnikiem o mocy 65 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Renault MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Renault z rocznika od 2004.12, i mocy silnika 65 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025