
| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| Numer podwozia od | 6H-3-012497 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| Punkt włączania [°C] | 140 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| nr EAN | 4251475103062 |

| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| nr EAN | 4251475107183 |

| Rok prod. do | 200310 |
| nr EAN | 4047026507034 |

| Rok prod. do | 200310 |
| Kolor | żółty |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759455470 |

| Rok prod. do | 200310 |
| Kolor | żółty |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759455470 |

| Rok prod. do | 200310 |
| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379327218 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |

| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 |
| nr EAN | 8012510078136 |

| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| nr EAN | 8012510009390 |

| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| Numer podwozia do | 6H-3-012496 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510085202 |

| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510056394 |

| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| Numer podwozia od | 6H-3-012497 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Opór [Ohm] | 1400 |
| nr EAN | 8435050623954 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050604366 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622896 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050621097 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 4027816306160 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 6U0 919 501 B S1 |
| nr EAN | 4027816391425 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | żółty |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Oznaczenie koloru | żółty |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300144611 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300133042 |

| Sposób montażu | Bagnet |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300207262 |

| Numer podwozia do | 6H-3-012 496 |
| Numer podwozia do | 6H-3-012 496 |
| Sposób montażu | Bagnet |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Kolor | czarny |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| nr EAN | 4082300237047 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619317 |

| Numer seryjny | K8800011 |
| nr EAN | 5901159269254 |

| Kod silnika | AKU |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547993 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548198 |

| Kod silnika | AKU |
| Długość przewodu [mm] | 525 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 |
| nr EAN | 5907558581461 |

| TECDOC-Nr silnika | 13896 |
| Numer podwozia od | 6H-3-012497 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 5901619503355 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5901619593905 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5902659723840 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | czarny |
| Sposób montażu | wciskany |
| dla numeru OE | 028 906 081 |
| dla numeru OE | 95VW 12A697 DA |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |

| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074396087 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 1300 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 46 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074471647 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074295717 |

| 3 lata gwarancji | |
| prostokątny | |
| czarny | |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688190185 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 4044688553850 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4044688655066 |

| Numer podwozia od | 6H-Y-028001 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 028 906 081 |

| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,55 - 0,85 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 4 |
| Oznaczenie koloru | żółty/czarny |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat AROSA (6H1) 1.7 SDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat AROSA (6H1) 1.7 SDI produkowanego od 1997.08 do roku 2004.06
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 60 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat AROSA (6H1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Seat AROSA (6H1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 1997.08 do roku 2004.06, i mocy silnika 60 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025