
| nr EAN | 4047024934481 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Rok prod. od | 200510 |
| nr EAN | 4047024812819 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Wymagana ilość | 1 |
| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| nr EAN | 4251475107183 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143641781 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Rok prod. od | 200510 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024377004 |

| nr EAN | 4047024934481 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Rok prod. od | 200510 |
| nr EAN | 4047024812819 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Ilość połączeń | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759405789 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | szary |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
| nr EAN | 5012759465455 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| Długość przewodu [mm] | 245 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759503560 |

| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523186 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| Długość przewodu [mm] | 585 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 507 |
| nr EAN | 5012759514245 |

| Rok prod. od | 200605 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759540459 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Liczba zestyków | 5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| nr EAN | 8053379054282 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 610 |
| Ciężar [kg] | 0,082 |
| Opór [Ohm] | 500 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 46 |
| nr EAN | 8053379054053 |

| Kolor | szary |
| Ciężar [kg] | 0,024 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| nr EAN | 8053379145737 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| Kod silnika | BNM |
| Długość przewodu [mm] | 420 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379056088 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379327218 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 9,5 |
| Długość przewodu [mm] | 320 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379331215 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379412525 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| Długość przewodu [mm] | 610 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 |
| nr EAN | 8012510091043 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 254 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013311 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Ograniczenia producenta | KACO |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
| nr EAN | 8012510026663 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Długość przewodu [mm] | 320 |
| nr EAN | 8012510026731 |

| Kod silnika | BNM |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050622384 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 445 |
| nr EAN | 8435050624012 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050624319 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050621097 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 330 |
| nr EAN | 8435050636336 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość [mm] | 800 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8435050639917 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| Długość [mm] | 585 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| dla numeru OE | 045 957 147 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816271741 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Długość [mm] | 350 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 270 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| dla numeru OE | 076 906 433 |
| nr EAN | 4027816361152 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Długość [mm] | 48 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| dla numeru OE | 036 906 433 E |
| nr EAN | 4027816370932 |

| TECDOC-Nr silnika | 18159 |
| Długość [mm] | 358 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 265 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 045 957 147 B |
| nr EAN | 4027816376071 |

| TECDOC-Nr silnika | 20514 |
| Numer podwozia od | 9N-5-500001 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| dla numeru OE | 058 905 161 B |
| nr EAN | 4054224704585 |

| Kod silnika | BWB |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 23,9 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243857 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) 1.4 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) 1.4 TDI produkowanego od 2005.04 do roku 2009.11
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 70 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak przegub napędowy, silnik wycieraczek, łacznik stabilizatora
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2005.04 do roku 2009.11, i mocy silnika 70 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025