
| kod | BLK |
| kod | BPD |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |

| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| nr EAN | 4251475107183 |

| TECDOC-Nr silnika | 20506 |
| Rok prod. do | 200611 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143491607 |

| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| Rok prod. od | 200601 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024377004 |

| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| Rok prod. od | 200601 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024404328 |

| nr EAN | 4047024439009 |

| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| TECDOC-Nr silnika | 20506 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523216 |

| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759981375 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| --------------- | |
| Rok prod. od | 200601 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759540459 |

| TECDOC-Nr silnika | BLK |
| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Liczba zestyków | 5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379163366 |

| TECDOC-Nr silnika | 20506 |
| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| nr EAN | 8012510080641 |

| TECDOC-Nr silnika | 20506 |
| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| TECDOC-Nr silnika | 20506 |
| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816293187 |

| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| ID skrzyni biegów | GXB |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| dla numeru OE | 036 907 601 E |
| nr EAN | 4027816375104 |

| Długość [mm] | 68 |
| Szerokość [mm] | 36,0 |
| Grubość [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 070 907 601 A |
| nr EAN | 4027816443605 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 320 |
| Ciężar [kg] | 0,074 |
| nr EAN | 4054224746387 |

| Kod silnika | BLK |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300273243 |

| Kod silnika | BPD |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Kod silnika | BPD |
| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300474077 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652161 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300676662 |

| dla numeru artykułu | 558073 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 5901779827711 |

| Ilość połączeń | 5 |
| dla numeru artykułu | 558142 |
| nr EAN | 5901779827810 |

| nr EAN | 8001063816821 |

| Długość [mm] | 750 |
| Ilość przewodów | 5 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063959245 |

| Kod silnika | BLK |
| Kod silnika | BPD |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 5907558547993 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548266 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5907558580679 |

| Rok modelowy od | 2006 |
| Kod silnika | BPD |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 5907558581881 |

| Kod silnika | BLK |
| nr EAN | 5907558572704 |

| TECDOC-Nr silnika | 20506 |
| TECDOC-Nr silnika | 20506 |
| Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
| nr EAN | 5907558558906 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 5902659724465 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5902659723840 |

| Długość [mm] | 68 |
| Szerokość [mm] | 36,0 |
| Grubość [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5902659783721 |

| TECDOC-Nr silnika | 20506 |
| nr EAN | 5903364310707 |

| TECDOC-Nr silnika | 20507 |
| nr EAN | 5903364310752 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 800 |
| nr EAN | 5903364314866 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 310 |
| dla numeru OE | 038 906 051 C |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| dla numeru OE | 036 907 601 E |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 87278E |

| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074396087 |

| Rok modelowy od | 2006 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa |
| Numer skrzyni biegów | GXB |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074620670 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 2.5 R5 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) 2.5 R5 TDI produkowanego od 2003.08 do roku 2010.05
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2003.08 do roku 2010.05, i mocy silnika 163 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025